Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 460 ggr
Pagan
5/11/13, 9:23 AM

Godmorgon lördag

Kuckeliku! Nu e jag vaken och nypromenerad också. Vaknade i ottan. Typiskt då man är ledig och kan sova läääänge. Hoppas Ni får en underbar lördag. Lite gråtrist här, men förhoppningsvis blir det bättre framåt dagen. Hoppas slippa regn.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
5/11/13, 9:34 AM
#1

Godmorgon Pagan och alla andra. 🙂

Känns i kroppen att man stått/suttit böjd över strykbräda/symaskin igår. Men bra blev det. Bara resten kvar då. Blir väl lite tvätt i dag. Annars tar jag det lugnt och låter kroppen få sin vila idag. 

Lite gråtrist här med. Men vi får se hur det blir framåt dagen.

Ha en skön lördag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
5/11/13, 9:47 AM
#2

God morgon, här är gråare skyar och lite kyligt men jag hoppas regnet kommer så vi slipper den där åskeluften mer…. Idag kör jag lojt tempo även om jag har endel måsten att fixa. Ska köpa en påse sura nappar att avnjuta mellan måstena:) Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
5/11/13, 7:31 PM
#3

Fortfarande dålig och har sovit länge. Orkar inte göra så mycket mer än sova, titta på tv och läsa lite. I morgon måste jag släpa mig ut och köpa lite mat till både mig och djuren.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
5/11/13, 7:45 PM
#4

Ush Stollan, inget bra:( Önskar vi bodde närmre så jag kunnat hjälpa dig:/

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
5/11/13, 7:56 PM
#5

Tack Humblan❤️, men det ordnar sig. Jag är van, mina förkylningar brukar vara ca 7-8 veckor långa. Det gäller att ta medicin och sen koncentrera sig på det jag skall göra, inte ta snedsteg och agera konstigt så folk runt en blir misstänksamma+ inte prata, då hör de med en gång att jag är sjuk. Hahaha!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
5/11/13, 8:10 PM
#6

7-8 veckor?! My god! Ähmm söka läkare hjälper inte antar jag?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Tarotstollan
5/11/13, 8:26 PM
#7

Nej, det är ingen idé, för vad kan de göra?! Jag har gjort det förut och såvida det inte är lunginflammation och/eller blir en fruktansvärd  bihåleinflammation, så kan de skriva ut antibiotika till mig.
Det är bara bortkastade pengar att ringa nu, för hostmedicin och halstabletter och sådant har jag redan hemma.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: