Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 623 ggr
Skogshumblan
2013-05-06 09:20

Måndag 6 maj.

Go'dagens! Sol, klarblå himmel och ingen värme behövdes i bilen i morse. Vem är jag att säga annat än WoHooooo våren är här. Hoppas ni alla får en kanonfin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Sameli
2013-05-06 14:41
#1

Håller med, vååreen är här 🥳😃

"Man måste ge lite mer än man tar"

[Sol69]
2013-05-06 15:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hittade dessa blommor på vägen vist är de vackra 🙂

Pagan
2013-05-06 17:50
#3

JAAA!!! Slapp skrapa rutorna i morse. 😃

Ja nu är våren här. Så himla gott. Har taravat runt i T:shirt nu hela eftermiddagen. Känner mig nästan naken. Inte för att jag saknar tjocka kläder, men lite väl avklätt kändes det allt ändå.

Härliga blommor sol, tack så mycket

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
2013-05-06 18:34
#4

Alldeles slut i rutan. Först var jag hos sjukgymnasten som bände och vred och stretchade min fotled, jag fick några övningar jag ska göra när det känns mer okej igen i foten. Sen var jag till några affärer, måste ha en ny musmatta för den gillade inte att jag spillde äggmjölk över den (lchf-special, ägg, smör och vatten plus kaffe)… å så har jag varit med min kontakttjej och köpt skor. Känner mig som om jag skulle gått flera mil…

Underbart väder här också! Och som bonus har plötsligt ac:n i min bil plötsligt börjat fungera igen, guskelov. Den står på fullt ös hela tiden, men hellre det än som det var förra veckan, minsta möjliga utan att stå still 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: