Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Måndag 6 maj.

2013-05-06 09:20 #0 av: Skogshumblan

Go'dagens!

Sol, klarblå himmel och ingen värme behövdes i bilen i morse. Vem är jag att säga annat än WoHooooo våren är här.

Hoppas ni alla får en kanonfin dag.

Anmäl
2013-05-06 14:41 #1 av: Sameli

Håller med, vååreen är här PartajarSkrattar

Anmäl
2013-05-06 15:46 #2 av: [Sol69]

Hittade dessa blommor på vägen vist är de vackra Glad

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-05-06 17:50 #3 av: Pagan

JAAA!!! Slapp skrapa rutorna i morse. Skrattar

Ja nu är våren här. Så himla gott. Har taravat runt i T:shirt nu hela eftermiddagen. Känner mig nästan naken. Inte för att jag saknar tjocka kläder, men lite väl avklätt kändes det allt ändå.

Härliga blommor sol, tack så mycket

Anmäl
2013-05-06 18:34 #4 av: Amandla

Alldeles slut i rutan. Först var jag hos sjukgymnasten som bände och vred och stretchade min fotled, jag fick några övningar jag ska göra när det känns mer okej igen i foten. Sen var jag till några affärer, måste ha en ny musmatta för den gillade inte att jag spillde äggmjölk över den (lchf-special, ägg, smör och vatten plus kaffe)... å så har jag varit med min kontakttjej och köpt skor. Känner mig som om jag skulle gått flera mil...

Underbart väder här också! Och som bonus har plötsligt ac:n i min bil plötsligt börjat fungera igen, guskelov. Den står på fullt ös hela tiden, men hellre det än som det var förra veckan, minsta möjliga utan att stå still Lipar

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.