Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 631 ggr
Skogshumblan
2013-05-05 07:31

God morgon 5 maj.

Hoppas ni sovit gott, drömt något trevligt och nu är ni redo för en härlig söndag. Här skiner solen, blir ju inte direkt less på den;) Hoppas ni alla får en fin dag, vad ni än gör. Och Stollan, hoppas du kryar på dig, ni andra som är sjuka också såklart.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Pagan
2013-05-05 10:33
#1

Japp sovit som en stock. Vädret här är också helt underbart. Morgonpromenixen gick som en dans. Ska vara ute och röja lite under dagen. Ta hand om lite tvätt och annat smått & gott. Man lider inte brist på sysselsättning här precis.

Hoppas Ni får en skön söndag vad Ni än är och vad Ni än hittar på.🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
2013-05-05 12:48
#2

Morrn! Jag har allt varit vaken ett bra tag, men inte hunnit in hit förrän nu. Här lyser solen från en klarblå himmel, så snart den hunnit runt huset ska jag sätta mig på balkongen och njuta ☀️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
2013-05-05 15:32
#3

Himla hopplöst att röja ute. Efter dräneringen i höstas, när det regnade som bäst, så ser här ut som hej kom och hjälp mig. Till råga på allt så är de ju inte riktigt färdiga heller så jag vet inte vad jag kommer få göra om - när de nu dyker upp…..

Sten, kratrar och larvfötter överallt, en massa nivåskillnader 😓Känns urtrist! Inspirationen flödar inte direkt. Svårt att planera växtval och annat när inspirationen är lika med noll. Nån som har lust att komma hit och gräva bort 30 meter häck? Bra träning.😛

Nå väl, lite röjning har det blivit och jag är helt slut. Tur jag är bortbjuden på middag om ett par timmar å får lite annat att tänka på en stund.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2013-05-05 15:40
#4

Dynamit löser häckproblemet. På de andra så föreslår jag att byggubbarna jämnar till och "städar" upp efter sin framfart. Alternativt hänger du mycket på siF och avreagerar dig i trädgården:P Själv är jag helt slut, vet inte vad som hänt men jag var inte på humör att springa idag så det blev en riktigt sopig halvmil. Någon som sett min löparglädje? Skulle vilja ha tillbaka den i såfall.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2013-05-05 21:58
#5

Ja du sötis, kanske din löparglädje kommer tillbaka under måndagen, du älskar ju måndagar😛

Ja att hänga på SiF är ju energiberikande och avreagerande i allra högsta grad😂

Vecka 19 börjar imon, känns rätt overkligt. Jösses, var det inte 1 januari alldeles nyss??

Nu ska jag gå å sussa. Imorgon e en annan da´❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

gevalina
2013-05-05 22:29
#6

Hela helgen har jag varit ute i naturen med väninna.

Lördagen spatserade vi i närmare fyra timmar men tog även en meditationspaus uppe på hög kulle.

söndagen ägnades åt promenad nere vid havet.

Nu snart dags för sängen där drömmar kommer till liv.

Denna helg har varit strålande väder och lättare kläder.

Annons:
Pagan
2013-05-06 17:55
#7

Låter som en kanonhelg Gevalina🙂Helmysig!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: