Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 376 ggr
Pagan
2013-05-03 19:41

Godafton 3 maj

Försökte komma in tidigare i dag, men se det ville sig inte. Samma sak igår. Vet inte vad som felas. Surt sa räven.

fredag i dag!! Veckorna bara rusar förbi, man hinner ju knappt säga godmorgon måndag förrän det är sen onsdag och plötsligt fredag igen. Tur man inte blir äldre iallafall.😛

Hoppas Ni haft en bra dag. Här har vi haft rena rama vårvädret i dag, fast dagen startade med frost. Många graders skillnad minsann.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2013-05-03 20:48
#1

Hade en skitdag, så går det när man låter ett uns av negativitet komma in och glömmer ta allergimedicinen… Dagen slutade bättre. Jag hoppas på en kanon helg för er. Jag har häcken full, affirmerar, fixardag på doteras förskola och som " lyx" har jag en lååååång löpning inplanerad, blir minst 15 km.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2013-05-03 21:03
#2

Hade svårt att komma in nu med men det kanske mest berodde på att många är lediga nu och sitter vid datorn.
Ja, här har varit strålande solsken och upp till + 20,6 på min balkong men ute i skuggan var det inte lika skönt.
Har haft tvättstugan och passade på att äntligen tvätta julgardiner och lite annat som blivit liggandes. Skönt att vara av med det!
Är lika hes idag och allt de andra…..
Har varit och köpt Honung Propolis tabletter idag och det känns lite bättre i alla fall under den stunden som tabletten finns i munnen!

Mina nya grannar håller på och flyttar in i sin lägenhet som ligger vägg i vägg med mitt vardagsrum, badrum och kök. Vet fortfarande inte vem av alla som sprungit ut och in som skall bo där. Det stod en stor flyttbus utanför och det var många olika som bar in grejerna. Såg en tjej och kille som bar i går, så det kanske är dom?! Det ger sig väl med tiden!

Ha, en trevlig fredagkväll.🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2013-05-03 22:15
#3

ja, hoppas de är trevliga Stollan. Vad duktig du varit och tagit hand om all tvätt. Du dricker väl massa ingefära!!❤️

Skogis, låter som fullt upp du. Glöm inte egentid!

Själv ska jag inte göra många knop denna helg. Ja så brukar jag säga å så ligger jag i som en iller iallafall. Men inte denna helgen! Ska på sin höjd ge mig ut på 5km slingan på mornarna, den är iallafall markerad HELA vägen😛Missade loppisen i onsdags, det retar mig lite. Har Haft lappen på kylen i en månad. Kom på det i dag! Jaja uppenbarligen så behövde jag inte fylla på med nåt då.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: