Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 805 ggr
Skogshumblan
4/29/13, 6:28 AM

God morgon 29 april.

Så var det måndag igen. Härligt tycker undertecknad. Men det är inte vilken måndag som helst, nä det är Isas födelsedag! Stort grattis vännen! Hoppas du får en jättefin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Isa56
4/29/13, 8:35 AM
#1

God morgon Skogis och alla andra. =)

Tack så mycket vännen ❤️

Bara en snabb vända inom innan jag packar ihop för jobb. 

Önskar alla en bra dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
4/29/13, 11:24 AM
#2

Grattis Isa! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
gevalina
4/29/13, 11:44 AM
#3

Gratulera så gott  Isa.

Ledig i dag. Åkt i väg med katterna till djurdoktorn för kastering och redo att hämtas fyratiden…Ägnar dagen åt att se film kolla internet men får ta mig i kragen och försöka röja undan lite här …ska först bara dricka en kopp te.

Vädret är inte precis glatt men bara det är fint när min semester börjar i mitten på juni.

Ha en underbar dag alla.

Pagan
4/29/13, 4:57 PM
#4

Godeftermiddá

Ja må du leva, Grattis Isa🎁🌺🎂❤️😂

Här har vi haft rena rama höstrusket hela dagen, önskade nästan att jag haft min vinterjacka.

Annars vanlig dag, jobb och nu strax middagslagning.

Hoppas ni haft en skön måndag

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
4/29/13, 7:37 PM
#5

Grattis Isa❤️🎂🌺🎈🎁🌈! Hoppas att du får en bra dag, i alla fall efter jobbet!

Här har varit halv storm, sol, regn och det kändes ett tag som hagel också.
Var en sväng till bibban och hämtade en beställd bok. Var på läkarstationen och kollade blodtrycket också, det såg ut som att det var bättre än sist i alla fall.
Har ringt till HSB i dag och klagat på oljudet i helgen, han hade fått meddelande ifrån vaktbolaget som kom hit i natt vid 23.45 tiden och avstyrde en mycket högljud fest. Det var inte jag som hade ringt vaktbolaget men skönt att andra också kan ringa och ta tag i saken. Så nu hoppas jag att det blir tyst ett bra tag om inte för alltid. Fast detta var andra gången vaktbolaget kom till den lägenheten, så jag har inte för stora förhoppningar!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
4/29/13, 7:45 PM
#6

Säg inte det Stollan, de flesta hyresvärdar vill inte ha hyresgäster som stör de andra upprepade gånger. Man kan bli vräkt till och med om man bor i bostadsrätt! Det var så jag kunde köpa min första lägenhet, tjejen som bodde där var tvungen att flytta pga sina fester. Nu vet ju inte jag om du bor i hyres- eller bostadsrätt, men det kan vara bra att veta ändå.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Tarotstollan
4/29/13, 7:59 PM
#7

Bor i bostadsrätt, vi har dessutom fått ny vicevärd och jag hoppas att han är bättre än den vi hade innan.
För han lovade att han skulle fixa allt möjligt men man fick ringa och påminna och ingenting hände innan det i stort sett var försent eller man blev fly förbannad och verkligen sa ifrån.
Våran ordförande i föreningen är inte mycket att hänvisa till heller för hon säger bara att vi skall ringa till vicevärden.

Skönt att höra Amandla, för vissa säger att man inte kan bli vräkt från en bostadsrätt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
4/29/13, 8:10 PM
#8

Vet inte vad man gör om en bostadsrättsförening missköts, kollar med "stora" HSB? _Tror_ att även de kan tvångsförvaltas, precis som hyreshus. Du betalar ju faktiskt för att allt ska fungera.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Isa56
4/29/13, 8:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Tack för alla grattis. ❤️😃

bara måste visa vad jag hittade på Fb nyss. 😂

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
4/29/13, 8:10 PM
#10

*lol* 😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
4/29/13, 8:41 PM
#11

Hahaha oh jag tror jag dör av skratt. Den där Ronny var inte rätt tupp för henne;P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
4/29/13, 8:44 PM
#12

Hehe 😉

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tarotstollan
4/29/13, 9:13 PM
#13

# 8. Nej Amandla, det kunde kanske tolkas fel det jag skrev.
Föreningen missköts inte alls, snarare tvärtom. Jag tror helt enkelt att det gick slentrian med våran gamle vicevärd som jobbade för HSB, han hade suttit på den platsen i ca 40 år. Så det kan ju bara bli bättre med den nya killen, det är bara det att vi inte känner honom än.
Enda grejen med honom kan vara att han blev upplärd av den gamle vicevärden i ca 2 år innan han nu jobbar på egen hand inom HSB.
Vi  skall nog "träna" honom så han blir som vi vill ha honom!🤫

Va! Har Agda lämnat oss?😭

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
4/29/13, 9:27 PM
#14

#13 Ah, då förstår jag! 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
5/1/13, 9:12 AM
#15

Ja se rykten….Agda lever i allra högsta välmåga, behövde bara lite äggstra ro efter påsk och drog ner till södern.😛

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
5/1/13, 8:27 PM
#16

🙂Vad skönt, trodde hon åkt till Stor Hönan i himmelen!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: