Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 871 ggr
Jessica Holländare
2013-04-28 04:53

Godmorgon 28/4

Godmorgon!! Här möts man av fågelkvitter redan vid fyra-tiden. 😃

Jag har jobbat hela natten, känner mig som en överkörd råtta eller nåt.. Helt slut. Men snart får jag åka hem och sova och mysa med pojkvännen en stund. Ska bli gott. Jag har typ "råkat" lämna kvar en tarotlek i hans husvagn sist vi var där… 🤫Tyckte den kunde bo där tills vi ska dit igen.

Ha en bra dag alla godingar!!!! 😘


Annons:
Skogshumblan
2013-04-28 08:10
#1

God morgon Jessica och andra här. Jessica, det är så gott att läsa hur bra du verkar må och har det. Mer sånt! Hoppas du får sova gott. Jag har åkt på en förkylning samtidigt som det är pollensäsong, ingen bra kombination. Mitt humör är inte. Känner mig arg och trött hela tiden. Men solen skiner, fåglar kvittrar så det är väl bara att stoppa undan humöret och göra det bästa av dagen?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

gevalina
2013-04-28 09:27
#2

godmorgon…fått sovmorgon då jag bytte pass. känns skönt. ska nu bara äta lite frukost och göra mig i ordning för färd till jobb vid tolvsnåret….solen skiner och dottern har kompis på besök…..och jag förväntar mig att jobbet ska bli lugnt precis som gårdagen.

hoppas ni alla får en bra dag.

Pagan
2013-04-28 11:16
#3

Hoppas du får sova ut och mysa riktigt gott Jessica🙂

Stackars Skogis, fy fasen, hade ju hoppats att Ni sluppit alla sjukdomar nu i familjen. Hoppas du kurerar dig fort nu så du inte går miste om träningen. Massa ingefära. Jag har beställt en stor burk med MSM, ska bli intressant om det fungerar så bra som det sägs. kanske nåt för dig också?

Gott Gavelina, med sovmorgon, det har jag också haft. 

Har varit iväg på promenad och kan ju konstatera att det inte är en enda gnutta is kvar i slingorna, det låg bra länge. Men å andra sidan så har jag inte sett en enda vitsippa heller, det var underligt när jag tänker efter. Men allt är lite försenat. Fick ju skrapa rutorna i veckan, så det är nog inte många plus på nätterna än.

Idag ska jag inte göra många knop, ta hand om lite tvätt, städa och laga middag, men annars bara ha det s´riktigt söndagsslappt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2013-04-28 12:22
#4

Ja just det. Ingefära, ska genast ta lite.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2013-04-28 20:41
#5

Här har varit solsken men en mycket stark och kall vind. Var ute en kort stund till affären, kan säga att det var tur att jag hade min tunna vinterjacka på mig och vantar! Var helt genomfryst när jag kom hem. Katterna blev glada att jag varit ute och köpt lite godis till dem men det enda jag är glad för är det varma teet jag dricker nu.
Ha en trevlig kväll🌺!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
2013-04-28 21:54
#6

Låter inte alls roligt Humblan. Hoppas att du blir frisk snart. Räcker gott och väl med hemska pollen ju…

Själv är jag åter på jobbet. Kram på er!!


Annons:
Upp till toppen
Annons: