Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 681 ggr
Skogshumblan
4/27/13, 10:08 AM

Goförmiddag lördag

Hoppas ni haft en skön natt och morgon. Här skiner solen men jag känner mig helt däckad, pollen ush å fy. Överväger att åka och köpa medicin för det här är ju helt hopplöst… Ha en kalasfin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Pagan
4/27/13, 10:28 AM
#1

Ja visst är det Skogis, ytterst tröttsamt och med piller så kan man ju bli än mer trött.

Ja här är det soldis men det ska nog spricka upp. Underbart väder att vara ute och promenixen gick i ett huj. Sitter och filurar över om jag ska göra en liknande sammanställning av mina kort under 2012 som Stollan gjort, eller om jag ska ta itu med deklarationen…….

Hm svårt val😛

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

gevalina
4/27/13, 11:27 AM
#2

ja nu är det deklarationstider…usch men skönt att det är enkelt i alla fall 🤔

anställningsIntervjun gick bra men hade nog inte de färdigheter som de önskade…ska i alla fall få svar nästa vecka. ..Hoppas på turen.

snart i väg till jobb och längtar redan hem.

Ha en skön lördag.

Skogshumblan
4/27/13, 11:51 AM
#3

Här kom just en skur med snö! Ja ni läste rätt. Ärtstora små blöta hagel. Vad hände här? Jag som tänkt bjuda lilla mamman och oss på grillat… Har iaf varit och fixat allergihjälp. Kändes så gott med nässpray och jag hoppas tabletten gör sitt snart. Pagan, svårt val så varför inte börja med deklarationen och sen njuta av korten?! Gevalina håller tummarna för dig och hoppas dagen går fort så du får gå hem snart.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
4/27/13, 5:51 PM
#4

Just nu är det soldis men solen har skinit så fint innan, undrar om det inte lutar åt att vi får regn senare det ser så ut på himmelen.

# 1,3. Humlan, det låter jobbigt med allergi hoppas att du får bra hjälp av pillren och sprayen.
# 2. Pagan, gör du deklarationen först, den är ju lite viktigare! Sen kan du njuta av korten i lugn och ro.
# 4. Gevalina, hoppas att du får jobbet, de kan väl lära dig det du inte kan.

Idioterna från igår har levt rövare idag också, dock i lite mindre skala så nu kan jag i alla fall höra mig själv tänka!🤔😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
4/27/13, 6:03 PM
#5

Klart vi ska hålla tummarna hela vägen Gavelina, pepping på väg, så du får jobbet du vill ha.

Låter ju bra det Skogis, med sprayen menar jag, värre med hagelskurar! Hoppas det går att grilla ändå.

Ja det var ju en liten förbättring Stollan….typ.Här ser det också ut att börja regna vilken sekund som helst. Det mulnar på.

Har inte deklarerat än, gör det……………………..sen!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
4/27/13, 6:17 PM
#6

Hahaha Pagan, ja gör du deklarationen…….senare, min ringde jag in och OK dagen efter den kom. Skall få tillbaka lite tack vare skulder.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Pagan
4/27/13, 7:04 PM
#7

Jag har precis lyckats få till de ändringar jag tänkt fylla i och skötte det via bankid. Smidigt och snabbt då jag fick tummen ur😛Såna trista uppgifter ska man ju egentligen inte skjuta på, men såååå tråkigt! Fast nu e jag ju klart helnöjd. Så nästa år ska jag minsann ta tag i det direkt, hahaha, har du hört den förut??😉

Mitt under deklarationen så kom det en rejäl åskknall! Men bara en och fortfarande inget regn.

Har också betalat in räkningarna idag och kunnat konstatera att ja, jag överlever denna kommande månad också.

har suttit med maj månads kort lite under dagen. Lite konstig mix kejsarinnan och eremiten. Den ena vurmar för allt som frodas och den andre manar till eftertanke. Så vad månda bliva av maj månad tro.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: