Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 835 ggr
Pagan
4/24/13, 4:50 PM

Goeftermidda´Onsdag

Hej på er

Här öser det ner och är hur gråtungt som helst. Hoppas Ni haft en bra dag och att Ni har sol.🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Tarotstollan
4/24/13, 6:19 PM
#1

Nej du, här är lika igen mulet och ösregn! Har inte varit utanför dörren även om det var planerat så. Jag väntar till i morgon och hoppas att det blir bättre väder då för då måste jag ut, även om det är "åska och drivis på Viskan" ett talesätt vi använder när vädret är för 😈:ligt!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
4/24/13, 7:00 PM
#2

Regn här också. Dö pollen- dö! Funderar på om jag vill ut och springa eller om jag är för sjåpig. Jag är ju inte gjord av socker så…. Har haft en bra dag idag. Känns gött att det är onsdag, i morgon kommer min mamma. Äntligen säger jag, vi har inte setts sen i december så vi är abstinenta hela högen. :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
4/24/13, 7:04 PM
#3

Då hoppas vi på bättre väder imon Stollan, men här ska det se likadant ut till i helgen. Trist!!

Hahaha Skogis, ja det kan jag förstå, det har ju gått en tid. Hoppas verkligen Ni får en härlig helg.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
4/24/13, 7:29 PM
#4

Ja, de lovade lätta skurar här idag! Var de hamnat är en fråga för här är det skurar non stopp. I morgon har de däremot lovat ☀️så det tror jag på 😂!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
4/24/13, 8:21 PM
#5

Kom ut på en snabb liten 6 km löptur. Maken utmanade mig att klara sträckan på 35 minuter. Så jag var ju tvungen att klara det men fy vad det kändes. Nu hägrar lite slapp tid när städningen efter dagen är avklarad…

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
4/24/13, 8:36 PM
#6

Här regnar det ute, och är allmänt trist väder.

Men jag har varit hos en vän och dolt mina kloka hårstrån så nu är jag några år yngre igen 😉De känns skönt att få lov att göra något för egen del 🙂

Annons:
Skogshumblan
4/24/13, 8:39 PM
#7

Sol, så härligt att du fått göra något för dig själv.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
4/24/13, 9:30 PM
#8

ja sol det låter gott! Som en kopparbergs, skönt att få va sig själv en stund😃

Själv har jag slappat runt hela eftermiddagen utan att få gjort så mycket vettigt. Ett avsnitt av arga snickaren blev det just, men nu en dusch och natti natti.

Ses imon alla goa.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: