Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Goeftermidda´Onsdag

2013-04-24 16:50 #0 av: Pagan

Hej på er

Här öser det ner och är hur gråtungt som helst. Hoppas Ni haft en bra dag och att Ni har sol.Glad

Anmäl
2013-04-24 18:19 #1 av: Tarotstollan

Nej du, här är lika igen mulet och ösregn! Har inte varit utanför dörren även om det var planerat så. Jag väntar till i morgon och hoppas att det blir bättre väder då för då måste jag ut, även om det är "åska och drivis på Viskan" ett talesätt vi använder när vädret är för Djävlas:ligt!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-04-24 19:00 #2 av: Skogshumblan

Regn här också. Dö pollen- dö! Funderar på om jag vill ut och springa eller om jag är för sjåpig. Jag är ju inte gjord av socker så....

Har haft en bra dag idag. Känns gött att det är onsdag, i morgon kommer min mamma. Äntligen säger jag, vi har inte setts sen i december så vi är abstinenta hela högen. :)

Anmäl
2013-04-24 19:04 #3 av: Pagan

Då hoppas vi på bättre väder imon Stollan, men här ska det se likadant ut till i helgen. Trist!!

Hahaha Skogis, ja det kan jag förstå, det har ju gått en tid. Hoppas verkligen Ni får en härlig helg.

Anmäl
2013-04-24 19:29 #4 av: Tarotstollan

Ja, de lovade lätta skurar här idag! Var de hamnat är en fråga för här är det skurar non stopp. I morgon har de däremot lovat Solså det tror jag på Gapskrattar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-04-24 20:21 #5 av: Skogshumblan

Kom ut på en snabb liten 6 km löptur. Maken utmanade mig att klara sträckan på 35 minuter. Så jag var ju tvungen att klara det men fy vad det kändes. Nu hägrar lite slapp tid när städningen efter dagen är avklarad...

Anmäl
2013-04-24 20:36 #6 av: [Sol69]

Här regnar det ute, och är allmänt trist väder.

Men jag har varit hos en vän och dolt mina kloka hårstrån så nu är jag några år yngre igen SkämtarDe känns skönt att få lov att göra något för egen del Glad

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-04-24 20:39 #7 av: Skogshumblan

Sol, så härligt att du fått göra något för dig själv.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.