Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 789 ggr
Skogshumblan
4/23/13, 5:50 AM

God morgon tisdag 23 april.

Hoppas ni sovit gott och är utvilade nog för denna nya dag. Här ösregnar det men det är på något sätt lite vilsamt tycker jag. Ha en fin dag alla, vad ni än har för er idag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
gevalina
4/23/13, 6:24 AM
#1

Godmorgon..

.Denna dag beger jag mig till Kristianstad under tidiga morgontimmar för att gå på anställningsintervju för ett  jobb  jag egentligen inte är kvaliciferad för men jag hoppas att det går bra ändå….känns som sagt lite darrigt men bäst är att ta tjuren i hornen och rida ut stormen …eller vad man nu brukar säga.

ingen sol i sikte denna arla tid men har gott hopp om att solen kommer fram.

Ha en underbar dag.

Skogshumblan
4/23/13, 6:53 AM
#2

Håller tummarna för dig Gevalina, andas lugnt och tänker goda tankar för dig:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
4/23/13, 5:13 PM
#3

Godeftermidda´

Hoppas alla haft en bra tisdag.

Nämen så kul Gevalina😃Bara att få komma på anställningsintervju är ju kanonbra! Hoppas det har gått bra i dag.

Även här startade dagen med ösregn men nu har vi soooool! Ingen direkt värme, känns nästan som höst, men det är sol iallafall. Inga stora händelser i mitt liv idag, det har lunkat på som det ska, vilket jag iofs är rätt tacksam för. Vardagar är bäst om de får vara just det.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
4/23/13, 5:21 PM
#4

God kväll i blåsten. Hade tänkt mig en sväng i skogen ikväll men hu som det blåser. Blir ett varv i städtagen inne istället. Har haft en bra dag, min kollega och jag var lika utflippade i eftermiddags så det blev många fina skratt. Vad sägs tex om att skriva "onsdag" på en lapp som ska hem till vårdnadshavarna? Ja käretid så vi skrattade. Oden var förvisso rätt tuff men ond? ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
4/23/13, 5:25 PM
#5

Ja det blåser halv orkan här med, man får hålla sig inne. Är det onddag du menar? Då har du stavat fel😂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
4/23/13, 5:33 PM
#6

Äsh min mobil rättar ju! Vi skrev "ondsdag" på lappen.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Amandla
4/23/13, 5:41 PM
#7

Hoppas det gick bra på intervjun Gevalina! 🙂

Jag har badat och klippt mammas toypudel Daisy, pälsen växer som ogräs och jag ser tydlig skillnad varje gång jag klipper henne fast det är så ofta som varannan vecka! Nu ska jag strax ta itu med Pixie och snygga till hennes frisyr, för imorgon åker vi iväg till den tilltänkte pappan och hoppas på att det blir små valpar 😍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
4/23/13, 5:43 PM
#8

Tänkte nog det Skogis😉

ja men så kul Amandla, ja va bra att du var hos vetten igår då. Det blir ingen dating av förstår jag, bara nosa lite och sedan var vi redo att bli föräldrar😂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
4/23/13, 6:09 PM
#9

Hehe, det beror på lilla Fröken Öken hur pang på det blir 😈men hon träffade ju hanen förra året och gillade honom skarpt, även om hon gick tom då.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
4/23/13, 6:12 PM
#10

Håller tummarna Amandla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
4/23/13, 6:18 PM
#11

Tack raring! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
4/23/13, 6:19 PM
#12

ja jag minns det, men det ska nog gå vägen denna gången. Man vet att han är "som han ska"?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
4/23/13, 6:19 PM
#13

Ja, han har fått flera valpkullar efter att vi var där 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Pagan
4/23/13, 6:25 PM
#14

jamensåbra, då håller vi tummarna allihop nu då. Å hoppas du får lite trevligt du också när Ni är borta.😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
4/23/13, 6:28 PM
#15

Tack! Ja det blir alla gånger jättetrevligt och mycket lärorikt också, för hon som ska ha valparna är mycket erfaren uppfödare och utställningsdomare också. Hon har gedigen erfarenhet och gillar att lära mig så jag inhalerar vartenda ord 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: