Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 756 ggr
Skogshumblan
2013-04-22 08:00

God morgon 22 april.

God morgon och välkommen till en ny vecka. Jag älskar måndagar, en helt ny vecka ligger framför och allt är nytt och väntar på en. Hoppas ni alla får en fin dag och vecka!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
gevalina
2013-04-22 08:52
#1

godmorgon…en ganska  trist och mulen dag om man tittar ut. Har stora förhoppningar i dag att livet tar en positiv vändning.

lite att stå i under förmiddagen innan jag beger mig till arbetsplatsen.

denna vecka kommer mycket att hända och det ska bli spännande och lite darrigt.

Lycka till med veckan.

Skogshumblan
2013-04-22 08:55
#2

Ja just det gevalina, ska hålla tummarna idag! Hoppas veckan blir stadig och bra, darrig lät inget vidare. ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-04-22 12:59
#3

Gomorr! 🙂Här är det också mulet. Jag ska till veterinären med Pixie idag och ta blodprov för att se hur nära ägglossning hon är, detta pga att jag vill veta när det är dags att åka till den tilltänkte pappan till hennes valpar. Förra gången gick hon ju tom 😮


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
2013-04-22 16:30
#4

Goddagens 🙂

Älskar måndagar kan jag ju inte säga att jag gör Skogis, jag är mer in love med fredagarna jag.

Men denna vecka har börjat bra, känner mig pigg och glad och fast det regnat hela dagen så är jag på ett oförskämt gott humör. Gott!!

Har jag missat nåt här?? Blev ju klart nyfiken Gevalina. Hoppas vaddetnuär går jättebra!!

Jasså kan veterinären kolla sådant, det var ju bra Amandla, bra att slippa åka i fel läge.

Sitter just nu och väntar på att min middag ska lagas och serveras. Dottern gör min favorit, lax på spenatbädd med pepparrotssås, det är mums det! Hon har en assistent med sig, pojkvännen, de för ett jäkla liv å jag tänker då inte diska!! Låter som de använder sig av allt i skåpen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2013-04-22 19:46
#5

Här har varit blandat mulet, regn och sol.
Var en sväng till bibban och lämnade tillbaka några böcker och lyckades med att endast låna en ny bok!
Sitter nu framför båda burkarna, äter och tittar på Djurakuten.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Isa56
2013-04-22 20:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God kväll allesammans. 😃

Gevalina säger som pagan hoppas det går bra, vad det nu är. 🙂

Hej Skogis. 👋

Amandla ska hålla tummen att det blir något den här gången. 🙂

Pagan jag säger bara papperstallrikar och plastbestick. Bon apetit. ☝️

Stollan starkt jobbat att bara låna en bok. Det hade nog inte jag klarat, följer nästan alltid med en tio böcker till. 👍

Vad har jag gjort då. Besvarat ett e-mail, jobbat, burit ved och suttit här. Jo lekt med hunden också förståss. 🙂

Ha en skön kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Pagan
2013-04-22 21:25
#7

hm jag är likadan, lånar med mig en massa och får ångest då jag inte hinner med, men det finns ju så mycket intressant att läsa.

Nja, plastbestick mm Isa har jag tyvärr inga och tyvärr så föll det på min lott att diska då turturduvorna plötsligt nästan missade bussen!! En buss de inte nämnt att de skulle med. 😮kan säga att den där frysta spenaten svällde rätt bra!

Sitter och dreglar på mini konfigurerings sidan, allt lull lull som finns….och sicka priser sedan, får nog justera något för att ens komma i närheten av att ha råd. Hallå UNIVERSUM hör ni mig?????? Vill ju bara ha en liten röd sportig pyttebil ju!! Tar ju ingen stor plats alls!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
2013-04-22 22:01
#8

Jaha så blev det dags igen då att åkalla John Blund och nana kudden för att piggelin spritta upp då klockan ringer vid 4. Eller iallafall göra ett försök åt det hållet😛Hoppas Ni får sova riktigt gott och drömmer sköna och avslappnade drömmar. Själv ska jag lägga mig på spikmattan då jag hoppas att nacken får lite bannor. Själv kommer jag ju sova!

Tänk va att då vi vaknar i morgon så är det den 23 april, känns det inte lite märkligt att det redan är vår och att tiden rusar på så fort. 

Ja jösses, bäst att sova så jag tar till vara på den 23:dje då å inte snozar bort. Undrar just vad morgondagen har i sitt sköte, rätt spännande! Gör det bästa av den. Kram o sov så gott!❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: