Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

God morgon 22 april.

2013-04-22 08:00 #0 av: Skogshumblan

God morgon och välkommen till en ny vecka.
Jag älskar måndagar, en helt ny vecka ligger framför och allt är nytt och väntar på en.
Hoppas ni alla får en fin dag och vecka!

Anmäl
2013-04-22 08:52 #1 av: gevalina

godmorgon...en ganska  trist och mulen dag om man tittar ut. Har stora förhoppningar i dag att livet tar en positiv vändning.

lite att stå i under förmiddagen innan jag beger mig till arbetsplatsen.

denna vecka kommer mycket att hända och det ska bli spännande och lite darrigt.

Lycka till med veckan.

Anmäl
2013-04-22 08:55 #2 av: Skogshumblan

Ja just det gevalina, ska hålla tummarna idag! Hoppas veckan blir stadig och bra, darrig lät inget vidare. ;)

Anmäl
2013-04-22 12:59 #3 av: Amandla

Gomorr! LerHär är det också mulet. Jag ska till veterinären med Pixie idag och ta blodprov för att se hur nära ägglossning hon är, detta pga att jag vill veta när det är dags att åka till den tilltänkte pappan till hennes valpar. Förra gången gick hon ju tom Snopen

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-04-22 16:30 #4 av: Pagan

Goddagens Glad

Älskar måndagar kan jag ju inte säga att jag gör Skogis, jag är mer in love med fredagarna jag.

Men denna vecka har börjat bra, känner mig pigg och glad och fast det regnat hela dagen så är jag på ett oförskämt gott humör. Gott!!

Har jag missat nåt här?? Blev ju klart nyfiken Gevalina. Hoppas vaddetnuär går jättebra!!

Jasså kan veterinären kolla sådant, det var ju bra Amandla, bra att slippa åka i fel läge.

Sitter just nu och väntar på att min middag ska lagas och serveras. Dottern gör min favorit, lax på spenatbädd med pepparrotssås, det är mums det! Hon har en assistent med sig, pojkvännen, de för ett jäkla liv å jag tänker då inte diska!! Låter som de använder sig av allt i skåpen.

Anmäl
2013-04-22 19:46 #5 av: Tarotstollan

Här har varit blandat mulet, regn och sol.
Var en sväng till bibban och lämnade tillbaka några böcker och lyckades med att endast låna en ny bok!
Sitter nu framför båda burkarna, äter och tittar på Djurakuten.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-04-22 20:05 #6 av: Isa56

God kväll allesammans. Skrattar

Gevalina säger som pagan hoppas det går bra, vad det nu är. Glad

Hej Skogis. Vinkar

Amandla ska hålla tummen att det blir något den här gången. Glad

Pagan jag säger bara papperstallrikar och plastbestick. Bon apetit. Får idé

Stollan starkt jobbat att bara låna en bok. Det hade nog inte jag klarat, följer nästan alltid med en tio böcker till. Tummen upp

Vad har jag gjort då. Besvarat ett e-mail, jobbat, burit ved och suttit här. Jo lekt med hunden också förståss. Glad

Ha en skön kväll.

Kram Isa

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2013-04-22 21:25 #7 av: Pagan

hm jag är likadan, lånar med mig en massa och får ångest då jag inte hinner med, men det finns ju så mycket intressant att läsa.

Nja, plastbestick mm Isa har jag tyvärr inga och tyvärr så föll det på min lott att diska då turturduvorna plötsligt nästan missade bussen!! En buss de inte nämnt att de skulle med. Snopenkan säga att den där frysta spenaten svällde rätt bra!

Sitter och dreglar på mini konfigurerings sidan, allt lull lull som finns....och sicka priser sedan, får nog justera något för att ens komma i närheten av att ha råd. Hallå UNIVERSUM hör ni mig?????? Vill ju bara ha en liten röd sportig pyttebil ju!! Tar ju ingen stor plats alls!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.