Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

Var kan man köpa bra kort? Ängla-kort?

2013-04-21 17:24 #0 av: Sazza92

Hej där! 
Någon som kan rekommendera en bra hemsida där man kan köpa fina tarot kort? 
Har bott i Örebro och där sökte jag mig till AQ och där hittade jag den jag använder idag men de finns ett sug efter att testa en annan, och nu bor jag inte kvar där. 

I min hem stad hitta jag en affär som säljer Ängla-kort men de verka mer som horoskop, eller någon som har någon erfarenhet av Ängla kort?   

Oj blev visst två frågor i ett forum.
Tacksam för svar, kram alla! 

Anmäl
2013-04-21 18:06 #1 av: Pagan

Hej Sazza 

Klicka uppe i listen där det står länkar så finner du en del just sådana sidor som vi tarotälskare gärna besöker

Vi är flera här på sajten som har och använder oss av Ängla kort och andra orakel kort, kolla under rubriken Orakel / änglakort så ser du vilka samtal vi fört här. Jag ser inte änglakorten som några horoskopkort, men det kanske är en specifik lek du sett.

Anmäl
2013-04-21 23:44 #2 av: Skogshumblan

Jag vet inte var du bor, men i Göteborg finns en affär i Haga som har visst sortiment. På nätet och i fysisk butik i Borås har du stengården ETC. Som Pagan sa, kika i våra länkar.

Själv har jag dregglat på aeclectic och i trådarna här och sen kollat på de olika vanliga bok sajterna på nätet och sett vilken som har den lek jag vill ha billigast.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.