Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

Någon som är medlem i vipstar?

2013-04-21 13:09 #0 av: Elena-Maria

Är det någon här som är medlem på Ylva Trollstiernas sida Vipstar?

Jag gillar hennes tarotböcker väldigt mycket men många av dem går inte att köpa i bokhandeln längre och de finns på hennes sida. Det står att om man blir medlem får man tillgång till dem. Är det någon som är medlem, eller har varit, som kan säga något om hur det är med materialet man får tillgång till? Är det värt det? Medlemskapet kostar 400 kr första året och det är ganska mycket... 

Anmäl
2013-04-21 17:41 #1 av: Amandla

Jag är med, och det är väldigt prisvärt att vara medlem. Materialet är mycket omfattande, det är allt som hon skrivit och hur många sidor som helst.Blinkar

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-04-23 12:00 #2 av: Elena-Maria

:) Tack, bra att veta. Jag funderar fortfarande lite... Lite mycket pengar för en student. Jag lyckades i alla fall köpa de två böckerna jag ville ha via sidan så jag får läsa dem tills vidare :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.