Annons:
Etikettandlig-medial-utveckling
Läst 1199 ggr
Doris
2013-04-18 23:02

Uppehåll

För mig har det varit så att jag har inte kunnat se eller känna något i mina tarotkort Har lagt på mig själv och andra och fattar ingenting. Har nu fått tillbaka känslan lite grann. Har liksom varit i vila och tror kanske att det har nog med utveckling av mig själv och håller på att rensa en del gamla energier inom mig Har det hänt er någon gång?

Dolla

Allting är möjligt

Annons:
LinaLj
2013-04-18 23:07
#1

Inte med tarotkorten, men med mina runor hade jag ett tag känslan att vi pratade helt olika språk. Jag såg att de försökte säga mig något men jag kunde för mitt liv inte begripa vad. Så jag la dem på hyllan ett tag. Nu funkar det hur bra som helst igen.

Doris
2013-04-18 23:11
#2

#1 Jag har också använt runor men dom förstod jag mig inte alls på då. Men det var för flera år sedan.

Allting är möjligt

imke
2013-04-19 11:22
#3

Jag har haft ett uppehåll med i säkert två månader. Behövligt tror jag.
I förrgår provade jag igen för första gången och det gick över förväntan bra. Som att allt var tillbaka igen :-)

Jag tror man behöver vilan ibland. Även om man inte har lust till det :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Isa56
2013-04-19 12:55
#4

ja för tillfället. Fick besked om att jag har fibromyalgi i höstas, och min man gick bort nu i februari. Så korten är rätt tysta för tillfället. Men de känns som att det börjar komma tillbaka så smått.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2013-04-19 14:15
#5

Ja det har jag haft. Som du skriver Dolla blev det så i en period då mycket hände inom mig och jag kände inte för att en försöka. Det var ett tag sen. Nu är jag inne i en period där jag kan tolka och känner att korten ger massor men jag känner inget behov av dem. Lite tråkigt att ha en fin lek som jag älskar men väldigt skönt!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Doris
2013-04-19 14:23
#6

Perioden för mig har varit hela hösten och vintern Jag har ju gått ner i vikt och börjar visa av mitt rätta jag Tar ingen skit längre Korten har legat i min väska helt oanvänd. De ända kort jag har använt är mina änglakort som jag drar till natten Dom kan man läsa förklaringen till och man får tänka till lite.

Allting är möjligt

Annons:
Skogshumblan
2013-04-19 14:27
#7

Så härligt Dolla! Jag hoppas du hittar tillbaka till korten.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Doris
2013-04-19 14:44
#8

#7 Jo allt får ta sin tid. Det känns som att det är på gång igen Det är nog därför jag har hittat tillbaka till er.🙂

Allting är möjligt

Skogshumblan
2013-04-19 14:59
#9

:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2013-04-19 18:54
#10

Hej Dolla vad roligt att se dig. ❤️Ja saker har sin tid och man har inte tid för allt alltid, så är det ju, på gott och ont. hoppas allt är ok med dig och att inspirationen börjar flöda igen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: