Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 413 ggr
Pagan
4/15/13, 8:33 PM

Goderafton måndag 15 april

Godafton på er

måndag i dag och vecka 16. Känns lite overkligt att vi redan skrivit 2013 i 16 veckor! Jösses.

Kallt här i dag, regnigt och grått men plusgrader så det känns rätt ok ändå. Ingen risk för underkylt och hala gator.

hoppas Ni haft en skön måndag och att Ni ser vårtecken överallt.

Kram❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
4/15/13, 8:44 PM
#1

En vanlig "sketen" måndag blev en av de bättre. Fick oväntat veta redan idag att jag får vara kvar i ettan terminen ut:D Sen hittade jag ett par jättesnygga skor. Silver å rosa blir snyggt på fossingarna till vardags. Vädret går ju knappast att klaga på, ljummet nästan ju. Det är härligt att leva idag helt enkelt. :D

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
4/15/13, 8:44 PM
#2

Här har varit lite solsken men sen mulnade det på och det kom en rejäl regnskur, det har varit ända upp till + 15,9 idag. 
Har varit ute och köpt kattmat. Hamnade mitt i hejaklackarnas s.k. skönsång (Blåvitt och Elfsborg), det var polishästar, polisbilar, polisbussar och vanliga poliser överallt!
Hade glömt att det var match i kväll.
Man är ganska så liten när man hamnar i dessa gäng, tyvärr kan ju några vara rätt så fanatiska och obehagliga.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
4/15/13, 8:53 PM
#3

Här har vi haft 18-årskalas! Smörgåstårtorna gjorde succé 😃och gossen själv är nöjd och glad med dagen.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
gevalina
4/15/13, 9:11 PM
#4

denna dag har varit verkligen händelserik..tvättat under fm..men råkade tvätta en rund matta som gick sönder så att allt flock hamnade på mitt lila överkast ..blev till att slänga både matta och överkast. stack sen till loppis med kompis…och fann mer än vad jag önskade för 15riksdaler..plastlåda till katterna (har en men behöver två)..och en balja till att ta ett härligt fotbad…sen varit en runda på stadens bibliotek..lånade ylva trollstiernas spåbok men vet inte vad jag ska tycka om den…ännu..är inte så hemma på keltiska korset..lite för många steg i min smak.

dagen har varit lite mulen och råkall men under em tittade fru sol fram och det kändes mycket behagligt.

Ha en skön drömmande natt .

Pagan
4/15/13, 9:21 PM
#5

Oj vad det händer grejer minsann.

grattis Skogis både till jobb och skor

Härligt Amandla, gott med tårta

Ja det låter mindre trevligt stollan, huva!!

 Gavelina du har haft en del ups and downs i dag. Vad heter Ylvas bok? Tarot 780 svar? Ellos har lite rea just nu, kanske kan det vara värt att kolla in hemma sidorna? 

Vi ska också ha gott väder i morgon. Sol och 15 plus!!! YES!😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
4/15/13, 9:26 PM
#6

Gevalina, trist med tvättolyckan:( men gott med kompensationen på loppisen. Om man nu kan se det så:/ Hoppas ni alla får en fin kväll, jag tror jag somnar snart. Är trött,….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Pagan
4/15/13, 10:03 PM
#7

ja jag ska sussa nu jag också. Måndagen rusar mot tisdagens alla göranden. men först ska vi förhoppningsvis få sova riktigt gott och drömma härliga drömmar. Sov gott alla ses imon🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: