Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 480 ggr
Isa56
2013-04-13 09:03

God morgon lördag 13/4

God morgon allesammans 😃

Fortfarande grått och trist ute, men det börjar komma lite blommor i rabatterna. Här kommer snart dotra med familj, så får vi se vad vi hittar på.

Ha en skön lördag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
[Ebidda98]
2013-04-13 09:07
#1

God morgon! Här är det kallt. Har inget att göra idag så jag spenderar dagen med kaninen :) Mysigt! Ha en toppen lördag!

gevalina
2013-04-13 09:49
#2

godmorgon…frukost  på gång sen ska jag laga lite piroger..med lite lax och bacon..blir gott att  ha med sig till  jobb  denna kväll..

Lite mulet ute men förhoppningsvis klarna det upp under dagen..och dottern ska åka ner till centrum för att hämta sina nya glasögon.

Ha en toppendag.

Skogshumblan
2013-04-13 10:24
#3

God förmiddag. Hade tänkt springa 15 km idag men i regnslask ger inte jag mig ut! Har fått någon "röjarlust" så jag går nog inte sysslolös, finns massor att röja upp och fixa med här hemma. Hoppas ni alla får en fin lördag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2013-04-13 10:50
#4

Jag hade röjarlust förra helgen, satt knappt ner så jag ska ha en slapp helg nu har jag tänkt. 

Först ska jag Slappa lite till tror jag. Ska grilla med goda vänner i eftermiddag så jag slipper laga middag, det är ju alltid trevligt. Här är det grått och trist, regnar, men ví har plusgrader.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
2013-04-13 10:51
#5

Morrn! Här har det snöat så det ligger flera centimeter på marken 😮Vintern kom tidigt i år. Här ska städas idag, eller rättare sagt jag ska damma och sönerna dammsuga och moppa.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Ebidda98]
2013-04-13 11:22
#6

#5 Oj, så mycket snö? :/

Annons:
Skogshumblan
2013-04-13 17:16
#7

God middag. Pagan gott att kristallen börjat sätta sig eller hur man säger. Blev inte så mycket röjande idag, kom ut på min 15 km löprunda, klarade den på 1h 52 minuter och det känns hoppfullt inför de 21 km jag ska klara om ca en månad. Nu ska jag duscha och sen gör jag inte många knop efter denna löprunda. Eller så är det precis vad jag gör på grund av alla endorfinerna….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2013-04-13 17:51
#8

Skogis du kunde ju kommit hit och kört ved istället. 😇

Det blev Väla med dotra och familj. Lite strosande i lugn och ro och en fika på det.🙂

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2013-04-13 17:59
#9

Isa, ja det gör jag gärna. Kan ju knappast få bättre kvalitetsrid med dig:P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2013-04-13 18:03
#10

Efteråt blir det mys framför kaminen med varsin kopp te och något gott att äta till. 😃

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2013-04-13 18:04
#11

Låter som en deal jag är med på!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2013-04-13 18:16
#12

Låter bra. 😃

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Upp till toppen
Annons: