Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 1314 ggr
Sameli
2013-04-11 14:59

Crystal tarot, 905

Någon som har leken? Hur upplever du den?

🌺

"Man måste ge lite mer än man tar"

Annons:
Tarotstollan
2013-04-11 20:40
#1

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Sameli
2013-04-11 20:48
#2

Ja precis, det är den jag menar :) Lite "plottriga" men åh vad svårt det ska vara att hitta rätt lek!!! En lek är lång leveranstid på, en är si en är så…

"Man måste ge lite mer än man tar"

Tarotstollan
2013-04-11 21:02
#3

Den är väldigt färgrik och det tycker jag om. Däremot är den som du själv säger plottrig och svår att se vad den skall föreställa, tycker den ser lite mörk ut för min smak. Det är inte en lek jag skulle köpa till mig själv men nu är det du som skall ha den. Gillar du den så köp den!

Var har du tittat efter lekar någonstans?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Sameli
2013-04-11 21:08
#4

Shop.englagard.se Mandala Amuletten Aah, hittar liksom ingen lek där det säger "klick" om du förstår vad jag menar..

"Man måste ge lite mer än man tar"

Tarotstollan
2013-04-11 21:12
#5

Kolla på länkarna här uppe så får du fler förslag. Vattumannen har ju massor. Själv köper jag (hittills) endast från dem, Stengården och Tarotkatten.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2013-04-12 08:12
#6

Det är svårt att hitta lek. Men om det inte känns rätt, köp inte är mitt råd. Här får du fler länkar med ställen att kika på. http://tarot.ifokus.se/links?discussions-1

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Sameli
2013-04-12 12:38
#7

Tack för alla tips, nu har jag beställt min lek (äntligen!). Hittade den på Vattumannen faktiskt, tack Tarotstollan! 😃

Vilken lek det är? det får Ni se när jag fått hem den🤫

"Man måste ge lite mer än man tar"

Amandla
2013-04-12 12:40
#8

😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Sameli
2013-04-12 12:52
#9

Känner mig superförväntansfull ✨

Kikade lite i tarotboken jag beställt av Ylva Trollstierna, hon skriver riktigt bra tycker jag! Hon skriver som hon pratar men det märks att det är genomtänkt!

"Man måste ge lite mer än man tar"

Skogshumblan
2013-04-12 15:15
#10

Vad blev det?! * nyfiken *

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Sameli
2013-04-12 16:14
#11

Gaian tarot blev det, för det tyliga bildspråket 😃

"Man måste ge lite mer än man tar"

Skogshumblan
2013-04-12 16:38
#12

Åh så fin! Hoppas ni kommer trivas ihop!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Sameli
2013-04-12 17:47
#13

Tack det hoppas jag med.. Min första Tarot men säkerligen inte den sista :)

"Man måste ge lite mer än man tar"

Annons:
Skogshumblan
2013-04-12 17:48
#14

Nä de har en tendens att bli fler :P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Sameli
2013-04-12 17:52
#15

Ja, känner redan nu att jag skulle vilja beställa en till.. Men det får vänta!

"Man måste ge lite mer än man tar"

Tarotstollan
2013-04-12 18:42
#16

Vad kul att du hittade en som du gillade, Gaia leken är superfin.👍 Har den inte, men den står på min "8 meters lista vill ha/skall köpa"😃!
Tror att du skall bli jättenöjd med den eftersom du har letat och inte tog första bästa bara för att du ville ha en.

Ja, Ylva skriver lätt och rakt på sak, jag gillar hennes böcker och tycker det är kul att höra när hon pratar också. Var på föredrag med henne nu i höstas på Livs & Hälsomässan, hon brukar vara med där. Tyvärr pratade hon inte om tarotkort, det hade varit ännu roligare!

Ja, suget efter flera lekar kommer oftast direkt när man ser hur mycket fint det finns! Det är att försöka stålsätta sig och inte börja inpulsköpa allt man ser direkt, (kommer från en som köper massor 😂)!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Sameli
2013-04-12 20:07
#17

Tack' det hoppas jag med verkligen, den känns rätt så det ska nog bli bra. Får se sen bara hur det går med inlärningen och intuitionen som behöver en del träning (milt sagt). Ja jag känner mig väldigt nöjd med boken. Beställde direkt på hennes hemsida, det var billigast ;) hon verkar mysig tycker jag, skulle gärna gå på föreläsning med henne… Haha, ja kan tänka mig att det blir lite som ett samlingsbegär, men det är bara kul, något måste man ju ha att tycka om och längta lite efter.

"Man måste ge lite mer än man tar"

Upp till toppen
Annons: