Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Våra tarotlekar

Crystal tarot, 905

2013-04-11 14:59 #0 av: Sameli

Någon som har leken? Hur upplever du den?

Blomma

Anmäl
2013-04-11 20:40 #1 av: Tarotstollan

http://www.aeclectic.net/tarot/cards/crystal-tarots/
Är det denna du menar?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-04-11 20:48 #2 av: Sameli

Ja precis, det är den jag menar :) Lite "plottriga" men åh vad svårt det ska vara att hitta rätt lek!!!

En lek är lång leveranstid på, en är si en är så...

Anmäl
2013-04-11 21:02 #3 av: Tarotstollan

Den är väldigt färgrik och det tycker jag om. Däremot är den som du själv säger plottrig och svår att se vad den skall föreställa, tycker den ser lite mörk ut för min smak. Det är inte en lek jag skulle köpa till mig själv men nu är det du som skall ha den. Gillar du den så köp den!

Var har du tittat efter lekar någonstans?

Anmäl
2013-04-11 21:08 #4 av: Sameli

Shop.englagard.se

Mandala

Amuletten

Aah, hittar liksom ingen lek där det säger "klick" om du förstår vad jag menar..

Anmäl
2013-04-11 21:12 #5 av: Tarotstollan

Kolla på länkarna här uppe så får du fler förslag. Vattumannen har ju massor. Själv köper jag (hittills) endast från dem, Stengården och Tarotkatten.

Anmäl
2013-04-12 08:12 #6 av: Skogshumblan

Det är svårt att hitta lek. Men om det inte känns rätt, köp inte är mitt råd.

Här får du fler länkar med ställen att kika på. http://tarot.ifokus.se/links?discussions-1

Anmäl
2013-04-12 12:38 #7 av: Sameli

Tack för alla tips, nu har jag beställt min lek (äntligen!). Hittade den på Vattumannen faktiskt, tack Tarotstollan! Skrattar

Vilken lek det är? det får Ni se när jag fått hem denHyschar

Anmäl
2013-04-12 12:40 #8 av: Amandla

Skrattar

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-04-12 12:52 #9 av: Sameli

Känner mig superförväntansfull Stjärnor

Kikade lite i tarotboken jag beställt av Ylva Trollstierna, hon skriver riktigt bra tycker jag! Hon skriver som hon pratar men det märks att det är genomtänkt!

Anmäl
2013-04-12 15:15 #10 av: Skogshumblan

Vad blev det?! * nyfiken *

Anmäl
2013-04-12 16:14 #11 av: Sameli

Gaian tarot blev det, för det tyliga bildspråket Skrattar

Anmäl
2013-04-12 16:38 #12 av: Skogshumblan

Åh så fin! Hoppas ni kommer trivas ihop!

Anmäl
2013-04-12 17:47 #13 av: Sameli

Tack det hoppas jag med.. Min första tarot men säkerligen inte den sista :)

Anmäl
2013-04-12 17:48 #14 av: Skogshumblan

Nä de har en tendens att bli fler :P

Anmäl
2013-04-12 17:52 #15 av: Sameli

Ja, känner redan nu att jag skulle vilja beställa en till.. Men det får vänta!

Anmäl
2013-04-12 18:42 #16 av: Tarotstollan

Vad kul att du hittade en som du gillade, Gaia leken är superfin.Tummen upp Har den inte, men den står på min "8 meters lista vill ha/skall köpa"Skrattar!
Tror att du skall bli jättenöjd med den eftersom du har letat och inte tog första bästa bara för att du ville ha en.

Ja, Ylva skriver lätt och rakt på sak, jag gillar hennes böcker och tycker det är kul att höra när hon pratar också. Var på föredrag med henne nu i höstas på Livs & Hälsomässan, hon brukar vara med där. Tyvärr pratade hon inte om tarotkort, det hade varit ännu roligare!

Ja, suget efter flera lekar kommer oftast direkt när man ser hur mycket fint det finns! Det är att försöka stålsätta sig och inte börja inpulsköpa allt man ser direkt, (kommer från en som köper massor Gapskrattar)!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.