Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 516 ggr
Jessica Holländare
2013-04-09 06:04

Godmorgon tisdag!! 9/4

Vad tiden rusar iväg…

Jag har jobbat hela natten och ska snart hem till pojkvännen och stendäcka. Jösses vad jag är trött och värken är på topp! 😕

Jag har i alla fall haft en toppenhelg. Var med pojkvännen och satte upp husvagnen i Olofsbo. Där kommer jag att trivas. Alltid velat ha husvagn. ❤️Och Nora var helt lyrisk. Men den ungen behöver lugnande tabletter… *suck*

Hoppas att alla får en toppendag i solskenet.


Annons:
Skogshumblan
2013-04-09 08:47
#1

God morgon Jessica och ni andra. Gott att få komma hem och sova samt att du verkar fått drömmar att bli verklighet. Energiska ungar har en bra bot, föräldrar och andra vuxna som aktiverar dem, ge er ut och trötta ut henne;) Här skiner solen och magstrulet fortsätter. Bara att härda ut och så tänka positivt…. Ha en finfin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-04-09 09:48
#2

God morgon på er.

Sitter med en kopp kaffe och försöker vakna till så jag orkar göra något.. Känns att jag hade feber igår.. Men men bara att ta nya tag.

Ha en bra vår dag och hoppas att ni får njuta av samma goa sol som jag får idag.. 🙂

Pagan
2013-04-09 10:31
#3

Godförmiddag på er

Strålande sol och det ser kyligt men vackert ut. 

Vaknade och allt var ok i morse, men sedan fick jag ett yrselanfall och magen vände sig ut och in. Helt skakis och det kändes verkligen allt annat än ok. krälade på golvet i badrummet och hade inte kraft att stå upp. Fick ringa och sjukanmäla mig och kunde knappt hålla i luren. Då var det synd om mig kan jag lova. Fick lägga mig igen och hela vida världen snurrade ett antal varv innan jag slutligen lyckades somna. 

Nu har jag varit uppe en stund och känner mig som vanligt. Så det blir till att trava iväg till jobbet i alla fall. Känns fel att vara hemma när det finns grejer att göra och jag mår bra igen. Åksjuketabletterna hjälper ju inte, det kunde jag ju konstatera i morse. Så det blir en sen frukost och sedan blir det jobba idag. Himla underlig åkomma detta.

Peppar peppar jag hoppas detta var det som fick den där kristallen att sätta sig på plats igen. Gjorde övningarna jag fick flera gånger i går, så det vara kanske slutklämmen i morse då.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
2013-04-09 10:35
#4

Pagan skickat lite energi bubblor åt dig som du kan ta emot om du känner att du behöver det.. låter jobbigt

Amandla
2013-04-09 14:00
#5

Kram till Pagan! 

Jag skulle egentligen åkt och hälsat på ena hundens uppfödare idag, men hon ställde in eftersom hennes hundar åkt på magsjuka. Gissa hur glad jag är att de insjuknade innan vi ens åkt hemifrån? 😉

Istället ska jag ägna mig åt att snygga till Albin-pudeln 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2013-04-09 14:34
#6

Ush Pagan, tur att du inte stod upp och ramlade. Hade kunnat gå riktigt illa ju… Här skiner solen och jag känner mig inte så himla pjåkig. Mår sådär småilla så jag tror man ska kräkas men inget kommer…I någon ända…. Tänkte baxa in mig ut lite i trädgården och sitta i solen medan dotera går loss i lerkladdet till sandlåda. Finns inget skönare än att meditera,jorda sig och ladda om ute i naturen.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Pagan
2013-04-09 19:30
#7

Tack sol❤️hoppas du varit feberfri i dag.

Jo visst stod jag upp Skogis, men jag lyckades hålla mig i väggen då jag gled ner. 

Har jobbat, men det känns verkligen inte som vanligt. Småyrsel och det känns som om jag är smått sjösjuk. har hört en del berättelser i dag och de gör mig inte gladare. Ungefär som att vara gravid och höra om alla jobbiga förlossningar. Alla som vet/hört/kan nåt verkar ju vara rena domedagsprofeterna.

Nåväl, just nu rätt ok, vilat och lagat & ätit middag. Ska nog få detta att fungera, det måste det ju på nåt sätt.

Låter som en skön dag du haft skogis, hoppas du fick lite frid i solen. Själv ska jag se på Tv har jag tänkt. Får se om det ens fungerar, läsa går ju sådär, raderna bara går i vågor.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
2013-04-09 19:32
#8

jo då idag har jag varit feberfri och varit ute och ordnat med möblerna till uteplatsen. I morgon är de jobb som gäller igen. och till helgen klippa häcken. 🙂

Skogshumblan
2013-04-09 19:41
#9

Pagan, tur att du inte skadade dig. Stäng av öronen så du slipper höra all skit ;) Jag kom ut men så mycket meditation blev det ju inte men det får jag ordna sen:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-04-09 19:44
#10

Gissar att du har testat att söka på kristallsjuka här på iFokus? Jag har inga bra råd att komma med tyvärr 😕


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2013-04-09 19:45
#11

Sol, låter skönt. Gott att du är feberfri.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2013-04-09 21:31
#12

Tack Amandla, jo jag har googlat både här och där. Det man ska göra är att utsätta sig för yrsel!! Jag har suttit på sängen och slängt mig åt sidorna och fram och tillbaka en massa gånger och det är riktigt obehagligt. Men kanske kan det få kristallen att ramla på plats igen. Än har det dessvärre inte varit till hjälp. Finns olika sätt man kan få denna åkomma på också uppenbarligen, men jag har varken fått slag i huvudet eller varit utsatt för starka klimatförändringar, om man inte betänker Thailand då men det var ju flera veckor sedan. Så förmodligen är det ett virus på balansnerven och de kan vara små elaka satar.🥵

Har sett på äntligen hemma och det fungerade. Skönt!! 

Nu ska jag strax ta mig en dusch och nana kudden. Hoppas ni sover riktigt gott och drömmer söta drömmar. kram

Enligt SMHI ska minusgraderna övergå i plusgrader och våren inträda här runt torsdag fredag, det vore ju najs.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
2013-04-09 22:03
#13

Pagan, det går över tids nog. Både mamma och min storebrors flickvän har haft det. En hemsk och väldigt obehaglig åkomma. Men du fixar det! 🌺

Jag har sovit gott, pratat med min läkare lite och fått lite nya tabletter utskrivna. Jag ser ljust på framtiden just nu. Nu är jag åter på jobbet för en natt till. Imorgon är jag ledig.


Annons:
Skogshumblan
2013-04-09 22:09
#14

Gott Jeessica det är du mer än värd. En ljus härlig framtid för resten av detta liv.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
2013-04-10 18:39
#15

Hej svejs alla fina!

Tittar in och säger hej! Tiden rusar iväg och begravs i jobb, familj och träning men jag försöker titta in och läsa lite då och då🙂. Behöver en spark i röven ibland för att ta mig tid att sätta mig med korten!

Kram på er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
2013-04-10 18:59
#16

Här kommer en spark😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: