Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 605 ggr
Pagan
2013-04-08 17:37

Goddagens 8 april

Hej på er

Här är det soligt och fint även i dag. Jobbat som vanligt och nyss fått i mig middag. Planerar för en lugn och skön kväll. 

Har varit hos Doktorn i dag eftersom jag haft konstiga yrselanfall flera gånger senaste dagarna och det fortsatte även i dag. Har tydligen kristallsjukan. Förmodligen p.g.a  virus på balansnerven. Jäkla besvärligt. Hoppas det går fort över.

Hoppas Ni har haft en skön måndag och att kvällen blir lika go. Kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
2013-04-08 17:45
#1

Hoppas det ger sig kvickt, det där kan vara riktigt jobbigt har jag förstått. 

Jag ska ta och bada pudel nummer två idag, och förhoppningsvis orkar jag med nummer tre också sen. Har fått hem lite nya schampon och balsam som ska provas, vadå pälsvårdsnörd? 😇


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2013-04-08 19:08
#2

Solsken och vackert men fortfarande kall vind.
Har varit på bibblan och lämnat lite tidningar jag lånat. Hade tänkt innan att jag skulle inte låna något nytt, då jag redan har flera låneböcker liggandes men det blev ändå 4 nya. Bl.a. "Dina brev lägger jag under madrassen" en brevväxling 1971-2002 mellan Astrid Lindgren och Sara Schwardt.
Den hade jag beställt för några månader sedan och idag hade den kommit. Skall bli kul att läsa den!
Tycker alltid det är svårt att gå till bibban och inte låna något nytt även om hela lägenheten är full med böcker😉!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2013-04-08 20:06
#3

Godkväll. Pagan, lät ju inget vidare. Krya på dig vännen. Helst fort:) Amandla, hoppas tvättandet gick bra. Stollan, lät spännande, ska kolka om den finns hör på bibblan. Astrid är en favorit. Har haft en jättehärlig dag på jobbet som avslutas med att jag åkt på kräksjukan. Så himla najs verkligen… INTE! Men sånt är livet, blir att vara hemma och gå ner lite i vikt helt enkelt. Mög någon?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-04-08 20:17
#4

Men vad är det för energier ni är inne i, din familj och du? 😮Nu är det dags att sopa rent med allt vad trista energier och sjukdomar heter! 

Krya på dig! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2013-04-08 20:21
#5

Amandla ja det undrar jag också. Är ju deprimerande vad sjuka vi varit. Ska ta en stund imorgon och meditera, be om stärkande energier och be om hjälp för nu får det vara nog!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
2013-04-08 20:22
#6

Tack såklart också Amandla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Pagan
2013-04-08 20:50
#7

Dags att rena huset ala feng shui Skogis. Allt från att städa, tvätta lakan och vädra mattor och klappa i hörnen, salt, kristaller och rökelse hela kittet!

Jag brukar gå med salvia och rabbla alla möjliga må bra saker men man kan nöja sig med att säga 

Kära änglar stå oss bi, i detta hus ska vi friska förbli 

Eller här ska bara ro och harmoni få råda annars jäklar i min låda

Ja du fattar😂du får hitta på nåt bra själv, är inte så bra på ramsor i kväll

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
2013-04-08 21:39
#8

Jo då de va du vist.. och va du än rabblar lär ju änglar och guider höra din bön.. 🙂

Skogshumblan
2013-04-08 22:28
#9

Tack för tips Pagan. Man behöver inte måla fan på väggen för han hittar dit så bra själv heter det ju men hör för han se upp för desinfektionslösning, hand sprit och mitt taskiga humör ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
2013-04-09 06:00
#10

Virkon är fina grejer! 😃


Upp till toppen
Annons: