Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Köp, Byt & Sälj

Jag har ett HELT STORT KITT!!

2013-04-07 20:22 #0 av: aaschonborg

Hej! Som jag skrev ovan har jag ett kitt med tarot kort, pärm med lärdomar och kunskap, hur man går till väga FÖR ALLT! Och även Silkeband! Och Skiva! Har även stenar! 1500:- Finns i Lidköping!
Skulle detta intressera någon?? :)

Anmäl
2013-04-07 20:39 #1 av: Amandla

Jag bytte kategori då det finns en särskild som heter Köp, byt & sälj.  LerVisa gärna fler bilder på exakt vad som ingår och förklara vad det är lite närmare samt nypris. Hoppas du får sakerna sålda!

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-04-07 21:22 #2 av: fridelfina

Åh, sånt har jag också hemma i mitt "häxans skåp"! Det är en sån grej man prenumerar på och får några blad med info/övningar mm åt gången i olika kategorier och samlar i pärm. Så kommer det alltid med några prylar också, som tarotkorten, stenarna mm. Jag kommer dock inte ihåg vad det kostade per månad, nånstans typ 129 - 149 kr kanske?

Anmäl
2013-04-07 22:49 #3 av: Tarotstollan

Har det också, det var alltid spännande varje månad det paketet kom. Vet att det var ganska dyrt och det höll på i några år innan allt var komplett. Läste sen inne på Aeclectic att det fanns mycket mer men det släpptes aldrig i Sverige och det kanske var tur det, för vi som prenumererade på det hade blivit ruinerade! Priset som Fridelfina skriver stämmer bra.

Hoppas att någon vill köpa det!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.