Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 4280 ggr
Offou
4/4/13, 6:19 PM

Shadowscape

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! :) har nyligen beställt efter en vacker lek som kallas "Shadowscape" av illustratören Stephanie pui-mun law!
Hur många av er använder sig av den leken också?! :) är ni nöjda med den?!

Annons:
Pagan
4/4/13, 6:24 PM
#1

jag har den. Tror jag haft den runt 1  år. Suktade länge efter den men kom inte riktigt till skott under en lång period. Har packat upp den och tycker att bilderna är rent magiska. Men än kan vi inte jobba i hop. Kanske ska jag göra den där stjärnan om vad leken vill säga mig som Ruzicka berättade om.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Offou
4/4/13, 6:37 PM
#2

Aha jag förstår!
Tarotkorten brukar välja sina ägare ibland som vi väljer dem!
Jag är glad du fått din favorit tillslut! hoppas det löser sig med den och nu kan börja jobba ihop! :)
jag har en kortlek jag absolut inte kan jobba med jag valde den inte på egen hand!

Jag har inte suktat efter den här leken men ändå gillat den!

Jag sökte och söker fortfarande efter en annan kortlek som jag sett för flera år sen då denna dök upp gång på gång mitt framför näsan! haha jag gav den lite uppmärksamhet och tittade på korten och la märket till hur vacker den var och just nu kändes denna väldigt rätt på något sätt!!
hade inte planerat köpa en ny men den kändes bara som den ville det!

Pagan
4/4/13, 7:18 PM
#3

Ja det har den förmågan dessa ljuvliga Tarotlekar, det bara suger i vill ha och köptarmen och då åker man dit. Tror Stollan är den av oss som "åkt dit" flest gånger😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
4/4/13, 7:27 PM
#4

Den är ljuvlig men jag kan inte jobba med den. Men ögonfröjd duger den mer än bra till.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
4/4/13, 9:03 PM
#5

# 3. Vad menar du? 🤔😃Ja, jag har åkt dit stort på tarotlekar (men hellre det än sprit och cigaretter osv). Till mitt försvar 😛kan jag tala om att jag faktiskt inte köpt en enda tarotlek än i år, då jag faktiskt inte ansett mig ha råd!

Däremot har jag beställt nu!🙂 Nya saker som var nedsatt till halva priset men de har inte kommit än!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Offou
4/4/13, 9:06 PM
#6

ojoj inte du heller skogshumblan! o.O!
låter som ni har många kortlekar hur många har ni lyckast sammla på er måntro!? 😃

Annons:
Pagan
4/4/13, 9:14 PM
#7

Oj då, jag har köpt och givit bort en del också men just nu har jag 8 tarotlekar, 2 Ängla lekar, 1 runlek och en affirmationslek som fungerar ypperligt då jag är lite låg.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
4/4/13, 9:15 PM
#8

#6. Jag har just nu ca 50-60, har inte räknat dem på ett tag och heller inte hunnit skriva in dem i min skriv- tarotbok.🤫

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
4/4/13, 9:55 PM
#9

Förlåt om jag var otydlig, jag har inte den leken. Än. Jag har en mini universal wait raider, en renaissancelek och en Fey Tarot samt en djurorakellek. Är sugen på en lenormand men har inte hittat rätt än.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
4/5/13, 2:43 AM
#10

Skulle väl svarat att jag ännu inte har Shadowscapes men tycker den ser helt underbar ut och jag kommer att köpa den så småningom, skall köpa den som set med bok till. Skall bli intressant att se om jag kan läsa med den eller "bara" ha den som ögongodis!😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Kaptenalexa
4/5/13, 2:03 PM
#11

Jag fick hem den för några dagar sedan och än så länge så har vi klickat helt fantastiskt!
För mig är den helt ljuvlig att jobba med, vi håller fortfarande på att bekanta oss men den är så lättläst och visar tydligt vad den vill få fram.  Inga konstigheter här, jag hoppas du blir nöjd med den! :D

Challa86
4/5/13, 6:18 PM
#12

Mitt exemplar ska tydligen komma på måndag enligt schenker :D -längtar-

challameow.wordpress.com 

fridelfina
4/6/13, 11:17 PM
#13

Har också en shadowscapes men vi talar inte samma språk så jag använder den inte. Men som flera andra den är vansinnigt vacker så den skulle bara komma hem till mig!

 
 

Annons:
[Sol69]
4/7/13, 11:09 AM
#14

Tarot leken är jätte fin i alla fall den bilden du visar 🙂

Men den leken talar inte till mig och lockar på att jag ska köpa den 😕

saandra88
9/4/13, 11:27 PM
#15

Jag är jättenöjd med den! 

Jag tror att jag har 6 st tarotlekar och jag använder alla, det beror bara på vem jag lägger korten för och vilken jag känner för att jobba med. Men den är vacker och skön att jobba med.. :)

jojjana
9/5/13, 10:05 AM
#16

Jag får jättetydliga budskap genom den. Helt underbart vacker!

Det var den första Tarot leken jag köpte- har älskat den ifrån första stund. Även om jag även använder andra lekar.

Upp till toppen
Annons: