Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 703 ggr
Pagan
2013-04-04 06:40

Godmorgon Torsdag

Hallå där. Sitter på jobbet och gäspar. Ser ut att bli en solig dag även i dag. Hoppas torsdagen för en massa gott med sig för oss alla.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2013-04-04 07:00
#1

God morgon! Ja här ser det också ut att bli en fin dag. Dotera har varit symptomfri i snart 48 h och det känns ju himlans skönt. Tanken var att åka till stan och köpa skor + stövlar åt barnen. Hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2013-04-04 17:55
#2

Japp det blev en bra dag. 🙂Ingen övertid heller, varit ute i solen och sedan har jag slappat.

Vad skönt Skogis, hoppas Ni fyndade idag då.

Började med periodisk fasta idag, liiite småkurrig i magen men det har gått bra. Lade in en blänkare på AB häromdagen om Ni undrar vad periodisk fasta är och vad det kan vara bra för.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2013-04-04 18:52
#3

Jodå, vi fick köpt skor till dotera, skor och stövlar till sonen och jag fick gjort mitt lilla ärende så jag får rätt stöd i skorna jag måste hitta innan den 16…. Nu ikväll är jag sugen på att gå ut en promenad i det fina vädret men jag sätter mig nog och virkar lite istället. Kan aldrig vara hälsosamt med för mycket frisk luft;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-04-04 19:19
#4

Idag har de varit vackert väder. är glad att jag jobbar så jag kan gå ute stundtals. Även om mornarna är kalla. ☀️

Blir en lugn kväll i vilans tecken. för att orka med jobba hela helgen

Pagan
2013-04-04 22:07
#5

Ja och tydligen ska värmen dröja ytterligare ett tag. Å de  Stackars Tranorna är ju fast i Tyskland. Men solen ska vi få behålla ett par dagar till. Gott det iallafall.

Nu säger jag solong vänner och ska greja & feja och sedan nana kudden. Imorgon är det  THIF!!!! igen! Me like.

Dröm söta drömmar.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
2013-04-04 22:13
#6

Jag och sonen har varit och hälsat på en kompis. Gossen är ju elektriker och han fick lite småspel på hur elen var kopplad i kompisens hus… bland annat skarvade kablar öppet utanför sockeln till badrumslampan 😡Det är ju inte hon själv som gjort det utan en släkting till henne, men det måste göras om och göras rätt. 

Min fot har börjat göra mer ont de senaste dagarna, jag har inte tänkt tanken att ta smärtstillande sen de första veckorna efter stukningen men jag vaknade häromnatten och var tvungen att gå upp efter tabletter. Jag har fortsatt med antiinflammatoriskt för det är rött i skinnet också *fula ord* Vad trist detta är! Och jag har inte gått mer än jag gjort annars, fattar inte varför det blir så här.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Skogshumblan
2013-04-04 22:39
#7

Amandla, har du varit hos dr Ö.h.t med eländet? En stukning spökar inte så här länge, det måste vara ngt annat. Har varit med om att de missar skador för att stukningens effekt döljer det andra. Gick med spricka i fotens ledband i veckor :(

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-04-04 22:51
#8

Jag var till akuten samma kväll det hände, de röntgade så det är inget brutet i alla fall. Kanske ska ringa imorgon i alla fall då… 😮Läkaren på akuten sa att det kunde blivit bristningar i ledbanden som kunde ta tid att läka, och även att de kanske inte skulle komma att läka helt utan muskler och andra ledband skulle ta över funktionen för att stödja fotleden, men att det också behöver tid. Hade jag klarat att stå på foten just när det hänt så hade jag stått på den yttre fotknölen, så jag tror ju att ledbanden var ordentligt skadade.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2013-04-04 23:25
#9

Ja ring för såhär ska det inte vara, hoppas du kan få hjälp.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-04-04 23:30
#10

Tack! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: