Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 639 ggr
Pagan
4/3/13, 6:08 PM

Goddagens 3 april

Hejsan i tråden

Hoppas er dag varit bra. Här är det kallt men soligt och det har SMHI lovat att vi ska få ha ett par dagar till. Så himla skönt med sol. Jobbat och handlat och nyss ätit middag. 

Såg Ni Äntligen Hemma igår kväll? 2 nya "stjärnor" undrar var Lolo tagit vägen. Men det var väl annars rätt ok. Kan ju kännas lite tjatigt efter alla säsonger.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
4/3/13, 6:09 PM
#1

Hej allesammans. 😃

Nu har jag gjort det igen! 😇

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
4/3/13, 6:11 PM
#2

öh….? vilket av alla saker😉Sytt fast fingrarna i tyget?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
4/3/13, 6:13 PM
#3

Haha. Nope köpt engelska tarotlekar istället för en svensk somjag tjötat om i ca 2 år. 🎧

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
4/3/13, 6:14 PM
#4

Å nej. Så jäkla typiskt!!! ingen chans att kunna låta köpet gå tillbaka?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
4/3/13, 6:18 PM
#5

Godkväll alla Agdor 😘Jag har haft en liten klipphund idag, pudel förstås. Annars är det tomt på pudlar här, mina är på påsklov hos mormor och morfar ihop med Tvåan. Ettan har haft kemitenta idag på universitetet, hu 🤫fast han verkar nöjd 😉

Nu är det dags att laga middag, tror det ska bli ugnsstekt lax med hemgjord hollandaise och ärter till, Ettan får potatis också.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Isa56
4/3/13, 6:20 PM
#6

Nej för tusan. Hehe har kikat länge på runda kort och nu blev det en med änglar. Köpte på skoj en tarotbx också. Jo för 87 spänn är den godkänd. En minilek en bok och ett pussel. Jo ett pussel i hård kartong som rätt ihoppusslad blir ett typ underlägg med läggningen inritad. 👋

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Pagan
4/3/13, 6:24 PM
#7

Jamen så bra Isa, då blev det ju bra ändå. Grattis till nyinköpet.❤️

Goddagens på dig själv ärade Amandaagda😉Låter som du haft en bra dag och din middag låter ju smarrigt du. Själv åt jag solomiddag. och satt framför datorn!!! Hujeda mej, men inga yngel var hemma så ingen kom på mig.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
4/3/13, 6:48 PM
#8

Det är rätt så trevligt att äta framför datorn (när jag är själv hemma) tycker jag ☺️får spel på att sitta vid köksbordet alldeles ensam. Då kastar jag i mig maten för att få gå därifrån, vid datorn äter jag mycket långsammare.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
4/3/13, 7:28 PM
#9

Inte bara jag som har den fula ovanan att äta vid datorn 😉

Har jobbat och sen lagat mat och ätit med sonen. ska väl greja lite smått här mellan varven 🙂

Isa56
4/3/13, 7:44 PM
#10

Jag äter också ofta vid datorn. Säger som Amandla, man äter långsammare då. 🙂 Annars blir det en bok vid köksbordet. 🤫

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
4/3/13, 8:43 PM
#11

God kväll alla finisar. Ni verkar ha haft fina dagen idag. Grattis till leken Isa, härligt att du slog till:) Pagan synd att jag inte har trean så jag kunde spana in dig. Amandla, njut av lugnet.Snart drar de in igen med full hallaballo:P Själv har jag haft en fin dag. Barnen har invigit våren genom att cykla lite för att sekunden efter dra varandra i pulka på snön som än ligger kvar. Själv kom jag ut på nästan 7 km löpning ikväll. Tänkte mig utåt skogen på grusvägarna men tji fick jag. Glashalt är ordet. Ha en trevlig kväll!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
4/3/13, 9:15 PM
#12

Varit ute på en kort premenad i det fina vädret. Ätit lite och nu sitter jag här framför båda "burkarna". Äter också framför datorn för det mesta.

# 6.Isa, vilken eller vilka vad det du köpte? Är ju nyfiken som du vet!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
4/3/13, 9:26 PM
#13

ja jösses Skogis, likadant här. Tjock is som ligger förrädiskt i skogskanter och även längre in. Bättre du tar det lite lugnare och inte utsätter dig för sådant. Stavgång på asfalt kanske? Mindre kul och inte så trevligt för knäna, men du slipper dold is.

Har också båda burkarna på 🙂Jag kan inte äta så ofta framför datorn för jag skäller på yngeln att de är osociala och har ett hiskligt bordsskick. Men när katten är borta dansar råttorna på bordet. Så även för mamma i huset.😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
4/3/13, 9:31 PM
#14

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Isa56
4/3/13, 9:54 PM
#15

Drog Magikern som morgondagens kort. med de runda korten. 😃

Kan ju hoppas jag "trollar" ihop sonens gardiner då. 🙂

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
4/3/13, 10:13 PM
#16

hahaha ja, å äntligen kan se uppdraget som avslutat.🙂

jag har denna vecka dragit 4 kort för dagen. Dagstjärnan, har du den?

Nu säger jag godnatt, ska strax gå och knyta mig för att orka med morgondagens bravader. 

Så glad för min nya mobilficka och penna som kom hem idag. Lackrött!! Ja så ska det förståss va tjusigt värre. Synd att jag inte lärt mig telefon än, men jag har ju ett snyggt fodral iallafall😛

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
4/3/13, 10:29 PM
#17

Isa, Shining Angels har jag kollat in, den är fin! 

Jag letar ibland för att se om jag hittar någon lek jag gillar, och vägrar att begränsa mig till att det måste stå på svenska 😛Tarot är ett universellt språk 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
4/3/13, 10:31 PM
#18

Spännande Isa, Shining Angels  har jag också, det var bl.a. de första korten jag skrev om här inne.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: