Annons:
Etikettorakelkort-änglakort
Läst 1097 ggr
Challa86
2013-04-03 13:17

Dreamdance Oracle

Jag beställde hem Shadowscapes Tarot i måndags -den har inte kommit än 😭

Var inne på Shadowscapes hemsida och lyckades klicka mig till en ännu icke färdig Oracle deck från samma skapare/artist. Herreminjesus vad den är fin! 

Det finns 15/40 kort färdiga än så länge, men jag vill ha den NU!

Jag har aldrig använt mig av Oracle kort tidigare, men efter att ha sett bilderna på de kort som är färdiga så kliar det i fingrarna efter dem.  

DreamdanceOracle

Visst är den fin? ❤️

challameow.wordpress.com 

Annons:
Amandla
2013-04-03 14:26
#1

Läcker! 😃

Jag fixade till länken så den blev lite snyggare 😉Man skriver det man vill att länken ska heta (valfria ord eller som nu titeln på leken) direkt i inlägget, sen markerar man ordet/orden och klickar på infoga länk (add link). Där kopierar du in länken och klickar på skicka, du ska alltså inte skriva länknamnet där. Lite förvirrande, men så är det.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Challa86
2013-04-03 14:28
#2

Ah, tack :) Ska lägga det på minnet.

challameow.wordpress.com 

Skogshumblan
2013-04-03 15:42
#3

Ja hon gör så fina lekar. För mig är de bara dreggellekar för jag kan inte jobba med dem men tänk att få välja ut en handfull och få som stora tavlor att hänga i sitt hem? Oh lala säger jag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2013-04-03 20:53
#4

O ja, hennes lekar är jättefina, de står på vill ha/köpa listan och där hamnar även denna orakellek. Fast som #3 Humblan skriver de blir nog mest att ha dem som dreggelgodis haha!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: