Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Orakel/änglakort

Dreamdance Oracle

2013-04-03 13:17 #0 av: Challa86

Jag beställde hem Shadowscapes Tarot i måndags -den har inte kommit än Storgråter

Var inne på Shadowscapes hemsida och lyckades klicka mig till en ännu icke färdig Oracle deck från samma skapare/artist. Herreminjesus vad den är fin! 

Det finns 15/40 kort färdiga än så länge, men jag vill ha den NU!

Jag har aldrig använt mig av Oracle kort tidigare, men efter att ha sett bilderna på de kort som är färdiga så kliar det i fingrarna efter dem.  

DreamdanceOracle

Visst är den fin? Hjärta

challameow.wordpress.com 

Anmäl
2013-04-03 14:26 #1 av: Amandla

Läcker! Skrattar

Jag fixade till länken så den blev lite snyggare BlinkarMan skriver det man vill att länken ska heta (valfria ord eller som nu titeln på leken) direkt i inlägget, sen markerar man ordet/orden och klickar på infoga länk (add link). Där kopierar du in länken och klickar på skicka, du ska alltså inte skriva länknamnet där. Lite förvirrande, men så är det.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-04-03 14:28 #2 av: Challa86

Ah, tack :) Ska lägga det på minnet. 

challameow.wordpress.com 

Anmäl
2013-04-03 15:42 #3 av: Skogshumblan

Ja hon gör så fina lekar. För mig är de bara dreggellekar för jag kan inte jobba med dem men tänk att få välja ut en handfull och få som stora tavlor att hänga i sitt hem? Oh lala säger jag!

Anmäl
2013-04-03 20:53 #4 av: Tarotstollan

O ja, hennes lekar är jättefina, de står på vill ha/köpa listan och där hamnar även denna orakellek. Fast som #3 Humblan skriver de blir nog mest att ha dem som dreggelgodis haha!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.