Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 548 ggr
Skogshumblan
4/2/13, 9:02 AM

God morgon 2 april

Vaknar upp med strömavbrott, inte precis vad jag drömmer om men det är bara att gilla läget. Tur att man lever och kan få känna tacksamhet inför att få tillbaka strömmen:) Hoppas ni andra har en bra dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Amandla
4/2/13, 1:24 PM
#1

Morrn! Härligt väder ute, ska sätta mig och läsa på balkongen sen och njuta 🙂Igår räckte det med en topp på överkroppen, men jag hade allt filt över benen då balkongräcket skuggar en del. Senare ska jag kanske åka till en kompis som ska klippa mig, det är 1½ år sen senast så det är på tiden.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
4/2/13, 4:30 PM
#2

Godeftermiddag Första gången jag loggar in med telefon. Ser klart annorlunda ut å det går lååååångsamt att skriva. Är kvar på jobbet hoppas få komma hem inom ett par timmar. Helt gudomligt väder. Du har inte fått en bra start på april skogis massa kram. Skriver mer i kväll :-D

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
4/2/13, 5:00 PM
#3

Pagan hoppas du har lite tid idag att gå ut. Ljuvligt med våren! Nej det är ingen drömstart men å andra sidan har månaden stor förbättringspotential;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
4/2/13, 6:39 PM
#4

April, geniernas månad. Ljuva, ljuva april. 😃

Okey då, ingen höjdare med strömavbrott. ❤️

Fortsätter med sonens lååååånga gardiner. Och eldar. Känns att gå upp och ner för källartrappan. Men har hunnit ut en stund med Bounty i eftermiddag. 

Ha en skön kväll.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Sol69]
4/2/13, 7:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag har jobbat, men sen har jag varit ute och njutit av en promenad i det fina vädret.. ☀️

Pagan
4/2/13, 9:52 PM
#6

Hoppas tösen mår bättre Skogis

Ja du har ett digert arbete framför dig Isa, å går det när man e snäll & dum…..😛

Låter skönt Sol. jag hann inte ut i vårvädret mer än små visiter, men det lös in så vackert och bara det glädjer ju ens kalla vinter själ. Men det ska bli fortsatt gott väder i veckan. Lustigt nog så reflekterade jag i dag över att jag inte sett regn på bra länge. här regnade det ju från slutet av juni till november, å då kom ju snöblandat ett tag innan snön verkligen föll i december kändes helt tröstlöst. Men nu är det nog rätt torrt i markerna kan jag tro. Det där med lagom är ju inte så vidare svenskt just i år.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Pagan
4/2/13, 10:17 PM
#7

Så gick ytterligare en dag till handlingarna i livets bok. Kan ju inte säga att det var en av mina bästa dagar men inte heller den sämsta. Om man nu ska bli filosofisk så här på kvällskvisten. Ska strax nana kudden och fundera över huruvida jag och tarotkortet för dagen hade samma tolkning.

Hoppas ni haft en ok dag och att ni fått njuta av solen lite. Imorgon är det redan onsdag och jag kanske är med på TV😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
4/2/13, 10:36 PM
#8

Vad menar du? Vilket program? Vilken tid? Vilken kanal? ????🤪

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
4/2/13, 10:36 PM
#9

Gokväller!

Här skrev jag först ett långt klagobrev, men nu suddar jag bort det och önskar er alla en underbar natt och god sömn så att morgondagen blir så bra den kan bli!

Blessed Be

 
 

Pagan
4/3/13, 6:10 PM
#10

refuserar du dig själv fridelfina?

Miljonchansen på trean Stollan. klockan 21 i kväll. Vi hade tur att vinna på två lotter och åkte dit för att hoppas på de 10 miljonerna. Kan ju säga att vi inte nådde panelen. Men två dagar i Storstaden, hotell och buffé samt en heldag med TV inspelning var rätt kul och en  annorlunda upplevelse.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
4/3/13, 8:27 PM
#11

Grattis ändå, det lät ju kul!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
4/3/13, 9:06 PM
#12

Ja å så fick jag en ny mobiltelefon Samsung Galaxy Express. Det var ju heller inte fel. Heja postkodslotteriet😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
4/3/13, 9:08 PM
#13

Grattis till mobilen 📱

Kul att vinna ibland 🙂

Annons:
Tarotstollan
4/3/13, 9:17 PM
#14

Kan man se dig i teven, var sitter du?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
4/3/13, 9:22 PM
#15

Tack Sol

Ja det var verkligen en höjdargrej.😂 Jag vinner aldrig hur många lotter jag än köper eller på Lisebergshjulen mm så detta var klart kul. Å en fin hotellnatt i Stockholm var kuligt med. Var ett par från annan ort som var med, de drog till det i stor stil och dansade på borden nere i matsalen under natten. Totalt plakata tydligen, enligt vad ryktet sade. På morgonen var de allt annat än alerta. Karln fick sitta i studion med solglasögon för hans ögon bara rann och han var helt röd. Så en helg i Storstaden är kanske mer än vissa mäktar med. hahaha ja, för vissa var det ett minne för livet😉

Jag är inte med i kväll. Sorry. De sade aldrig vilket avsnitt folket skulle medverka i - så det blir en överraskning även för mig.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
4/6/13, 11:44 PM
#16

Ja, jag refuserade mig själv, det vart alldeles för usch och blä…

Grattis till vinsten och resan till stora staden Stockholm!

 
 

Pagan
4/7/13, 12:21 AM
#17

tack sötis, ja det var nåt att prata om på fikarasten minsann🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: