Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 463 ggr
Skogshumblan
3/28/13, 4:27 PM

Glad påsk, skärtorsdag.

God eftermiddag, hoppas ni haft en skön dag och får en fin påsk! Här verkar påsken bli hemma i lugn och ro. Dotera var sjuk när jag hämtade på förskolan. Inte alls vad vi tänkt men det kan bli bra ändå:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Pagan
3/28/13, 6:20 PM
#1

Godeftermidda´

Låter inte så kul för lilltösen Skogis, hoppas det inte blir långvarigt.

Har jobbat klart för denna vecka, blev lite övertid även i dag, nu hägrar ledighet. Härligt!! Ska också ta det lugnt i påsk. En sväng till Göteborg och påskmiddag med familjen, annars ska jag bara slappa och njuta av ledigheten.

Ska laga mig något att äta. Inga yngel hemma i dag så det blir en singelmiddag. Rätt skönt det också.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
3/28/13, 6:34 PM
#2

NJUT Pagan! Nä den här vintern har sjukdomarna varit för sega mot dotera. Inte många veckor hon gått helt enligt schema. Nu verkar hon ha fått det där "rota"- magviruset. Man ska inte måla fan på väggen, han hittar dit ändå heter det, så jag har laddat upp för att kunna peta ner honom. Kan ju inte gå sysslolös hela påsken bara för att han ändrar våra planer ;-) Vi hade tänkt åka till mamma, inte setts sen lucia på grund av alla sjukdomar. Surt men sånt är livet:/

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

fridelfina
3/29/13, 8:05 AM
#3

Låter faktiskt väldigt skönt med ensamhet en stund (kanske för att det mycket sällan blir ensamtid här?) och jag önskar krya på sig till Skogis dotter!

 
 

Skogshumblan
3/29/13, 9:14 AM
#4

Tack fridelfina. Ja ensamhet och tystnad skulle jag gärna få lite mer av men barnen växer upp så den tiden får man tids nog.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: