Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 918 ggr
Jessica Holländare
3/26/13, 3:34 AM

Godmorgon tisdag 26/3

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli sju så jag får åka hem och sova. Börjar bli en aning seg i bollen. 🤪

Hoppas att alla får en toppendag och att det blir lika fint väder idag. ☀️


Annons:
Skogshumblan
3/26/13, 5:10 AM
#1

God morgon! Är en aningens nyvaken men ser fram mot denna dag lika mycket som vanligt. Idag vankas påskpyssel för hela slanten på jobbet och det lär kräva sin energi med 22 st elever som ska få till finfina skapelser. Tur att afformationer funkar : jag är tålig och mild, jag är lugn och i balans i alla lägen…. Ha en fin dag, sov gott Jessica och vakna pigg och glad senare idag :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
3/26/13, 8:16 AM
#2

God morgon alla.

Vaknat tidigt idag på min lediga dag. dags att börja röja hemma efter mycket jobb.

Solen skiner och lär väl bli några plusgrader. snart kan man väl gå utmed Vättern och njuta av naturen. 

Ha en bra vårdag..

Kram sol

fridelfina
3/26/13, 8:50 AM
#3

Godmorgon! Härligt med påskpyssel Skogis och Jessica nu har du väl kommit hem och fått hoppa i säng vi det här laget! 🙂

Själv har jag varit hemma från jobbet sen igår em med typ magsjuka, mår illa, har kramp i magen och tycker att allt luktar illa… Men jag har ännu inte kräkts, så "ta i trä" för det. Är hemma idag med för att inte riskera att bli sjuk mitt i ett klientbesök. Sonen är också hemma med halsfluss, kanske vi har samma bacill bara att den satt sig i magen på mig?

Satt och läste Sol69 inlägg om att hon sökte Gill Tarot, googlade på bilderna och den var ju superfin! Hoppas de trycker upp ny upplaga, den är ju ända sedan 1991 så det borde väl vara dags? ☝️ Tror att jag skulle köpa den om den kom ut igen faktiskt!

Drog ett kort ur Jolandas lek, fick Kejsaren när jag undrade vad som händer idag? Rent spontant ser jag vår, vila och virilitet… hm, känns inte så i magen, men vem vet?

Enligt boken är Kejsaren kortet för sociala och materiella framgångar, handlar om förverkligande och om manlighet/manliga egenskaper men i sin negativa aspekt om kontrollbehov och "auktorianism", om att den som förnekar sina kvinliga egenskaper (man som kvinna) kan komma att förtrycka kvinnor i omgivningen och det beteendet i sin tur kan leda till begränsningar och ensamhet för personen. Kanske han är lite pompös och självgod den där Kejsaren? Vi får väl se vad dagen har i sitt sköte 🤔

Hoppas ni alla får en finfin dag!

 
 

Amandla
3/26/13, 2:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Så här ser mitt köksbord ut just nu 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
fridelfina
3/26/13, 2:55 PM
#5

Fint amandla! *ser mig om i mitt kök och… näe, inte lika fint*

 
 

[Sol69]
3/26/13, 4:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag har varit ute och gått en stund i det fina vädret.- fåglarna kvittra och solen lyste mellan molnen.. helt underbart. 😍

Bilden är tagen idag när jag var ute och promenerade i Varamon.

Annons:
Skogshumblan
3/26/13, 4:37 PM
#7

Dagen blev ju såå fin, som jag sa;) Fina bilder ni delar. Besparar er bild på mitt bombnedsla… Kök menar jag :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
3/26/13, 5:31 PM
#8

Ajaj då. Var det hos dig Skogis jag rumstrerade runt inatt? 😉

jag har kastat boll en stund. Dvs jag lyfter armen, hunden är halvvägs ut med svansen i vädret och nästan studsar av iver. Rätt kul att kolla hur länge han studsar innan han vänder sig om och ser att jag inte kastat än. 😃

Så när jag kom hem var det en lugn hund som inte hittat på några upptåg.  Så matte var nöjd och glad. ❤️

Annars jobbat, mina två timmar. Tankat och lämnat in Tnsen hos sjukgymnasten. Ätit middag. Och ska skriva de sista räkningarna som kom idag. Lite väl sent att skicka dem nu. men de var autogiro på min makes konto så det fick jag ändra. Fick bli räkning denna månad. Jag får alltså inte ändra autogirot till mig (huslån vi båda står på) förrän bouppteckningen varit. Så löjligt kan jag tycka i det här fallet, eftersom vi båda står på huset. 

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
3/26/13, 5:39 PM
#9

Ah Isa det var DU som väckt mig vid 04.30 snåret ett par dagar :P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
3/26/13, 5:41 PM
#10

Japp jag var hungrig då. Så jag snubblade lite fel i jakten på MAT. Var nog ditt kylskåp jag rotade i. För där fanns bara nyttiga grönsaker och sånt. LOL 🤦‍♂️

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
3/26/13, 6:38 PM
#11

Haha ja där är nästan helt öde:/ Men du, nästa gång kan du väl kika i frysen? Finns bröd och kantareller där.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
3/26/13, 6:47 PM
#12

Godafton

Nyss hemkommen, fick jobba över ett par timmar. Nu är jag vrålhungrig men lat, så jag vet inte riktigt vad den kombon kan erbjuda.

Så mycket snö hos dig sol, här är det mesta borttöat efter sista dagarnas "vårväder"

Amandla, vad fint, ja just det, det är ju påsk i faggorna. Känns så himla underligt att ha påsk nu, för tidigt i år.

Hoppas du fått sova gott Jessica

Isa, ja myndigheter och alla regler förstår att du stör dig. Skönt att hunden inte hittar på dumheter eller äter upp möblerna. Han är ju inte van vid detta han heller.

Skogis, räckte ditt tålamod till i dag?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
3/26/13, 6:54 PM
#13

Pagan, jajamen. En klok kvinna här inne, Pagan kallas hon, lärde mig att tankens kraft kommer man låååångt med.:D

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Sol69]
3/26/13, 7:46 PM
#14

Ja hela vättern är täckt av snö och is. men blir väl vår snart här också 😉

fridelfina
3/26/13, 7:49 PM
#15

Mattips till hungrig Pagan från Fridelfina: activia blåbärsyoghurt 🤪

Nä, skojar bara, din kombo har säkert hittat på nåt gott! Här är det bara lite sval mat som känns lockande dock, men jag mår lite bättre och går till jobbet i morgon.

 
 

Pagan
3/26/13, 8:44 PM
#16

Jo skogis, jag känner henne😉

Sol Ja, jag hoppas att sol och värme kommer för att stanna här också. Men det brukar ju snöa ytterligare ett par gånger när man tror att NU så är våren här. April kan vara rena skämtet…

Nja ingen yogurt med blåbär men väl blåbärssoppa från Proviva och ett par toast med skinka och ost blev det fridelfina. Ja det går en massa konstiga åkommor nu. Har haft tur kan jag tro i vinter, men kan ju även bero på all ingefära och D vitamin jag stoppar i mig. Hoppas och önskar dig ett varmt krya på dig. Men kanske du skulle passa på och stanna hemma ett par dagar till så det verkligen får en chans att gå över. Lätt att dra på sig mer "skit" när kroppen redan startat så att säga.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
3/26/13, 9:05 PM
#17

Tror jag ska sätta på TVn och se vilket program jag kan somna till. Sov sött alla goa. Ses i mon.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: