Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 819 ggr
Pagan
3/23/13, 7:56 AM

Godmorgon lördag

Vaknar till -11 och strålande sol. Ser ut att bi en vacker dag. Själv ska jag bege mig till huvudstaden, en resa på ca 47 mil. Där är inte riktigt lika kallt och Förhoppningsvis har de samma vackra sol där.

Ha en underbar lördag tarotvänner

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
3/23/13, 10:17 AM
#1

God förmiddag. En strålande sol och - 7. Har varit Ute och sprungit igen. Var ett tag sen men så efterlängtat. Hoppas Ni får en skön helg Pagan. Och Ni Andra med såklart :D

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
3/23/13, 11:12 AM
#2

Godmorgon!!

Här är det med strålande sol. 😂

Jag har inget på att göra listan idag. Det är skönt.


Amandla
3/23/13, 12:02 PM
#3

☀️ här också! Jag ska träffa tjejen jag är kontaktperson åt, det blir (som vanligt) ett besök på närmaste köpcentrum. Ska försöka övertala henne till att åka till ett annat ställe, återstår att se hur det går 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
3/23/13, 2:07 PM
#4

Har visst en kråka som lite stalker idag:) Det är ju trevliga och vackra och har goda vibbar för min del så jag är bara tacksam:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
3/23/13, 8:33 PM
#5

God kväll alla goingar!

Idag har jag inte gjort allt för mycket direkt.. Behöver städa och skrubba hela huset från golv till tak känns det som men det får bli imorgon. Ett rum i taget. Ska ju bli kalas två helger i rad nu, Theodor fyller ju hela två år på långfredagen! ❤️🎈Och eftersom tiderna inte passar alla som vill komma blev det två dagar istället.

Hoppas alla har det bra och väldigt skönt att se dig igen Pagan 💋

Upp till toppen
Annons: