Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 442 ggr
Pagan
3/21/13, 4:25 PM

God Torsdag

Eftermiddag redan.

Blåser halv orkan här även i dag. Kallt så in i…..spelar ju ingen roll att man har vettiga kläder man förfrysen snoken direkt. 

Hoppas er dag varit ok så här långt. Jag har varit på jobbet, nu står middagen i ugnen och jag är vrålhungrig. Ska bli gott att få lite varmt i magen.

Någon som såg på "Helt sjukt" i går? Ny serie tydligen med David Hallenius. De pratade om det i fikarummet i dag. Verkade vara blandade känslor.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
3/21/13, 4:58 PM
#1

Har haft två dagar son varit jobbiga men som gett mig tankeställare. Laddar om och anfaller morgondagen med nya tag. Känns gott att leva 😊 Har en ljudboksapp och upptäckte att Ljusfolket fanns där. Mediumet Benny Rosenqvist har skrivit. Spännande värre men set är mycket att ta in så sträcklyssna gick inte.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
3/21/13, 5:06 PM
#2

Jag går ut så lite som möjligt… har ju problem med min stukade fot som nu är inne på den elfte veckan. Aja, jag kan ju säga att den här vintern har gått mig ganska lätt förbi 😛eftersom jag mest legat i soffan och jag tänker inte så mycket på hur kallt det är ute :snow: 

Hoppas det blir bättre för dig imorgon, Skogis!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
3/21/13, 5:08 PM
#3

Låter som dina dagar varit mindre trevliga skogis, men gott att du tar och laddar inför i morgon redan. Ja Benny har skrivit och talat in en del, men själv har jag inte köpt något från honom. Han figurerar en hel del i Nära och det får räcka tycker jag.

Själv lyssnar jag just nu på en kriminalare med spelplan Göteborg. himla spännande. I bokform senaste från Lorna Byrne - Hoppets budskap från Änglarna och en släktkrönika av Krister Kronlind - morfar föddes i en diktatur. En resa i Sverige genom tiderna. Mycket intressanta historiska aspekter. Mycket vi tar för givet i välfärdssverige, men det är inte så länge sedan vi dog av fattigdom, trångboddhet och sjukdomar här och levde under adelns förtryck.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
3/21/13, 5:20 PM
#4

God eftermiddag. 🙂

Så sömnig och trött idag. Men det blev en potatisgratäng till middag iallafall. Så nu är jag inte hungrig men fortfarande sömnig trots en timme på soffan. 😴

I den denna litterära högborg ligger Richard Fuchs bok "Visst är ni tokig" (jaja Skogis jag vet, mycket passande för mig 🤪) 

Johan Ohlssons "Manusmetoden"  Och Jolanda den tredjes bok om Tarot. Den fick jag tag i på Maxi för det facila priset av 79 kr. Tyvärr ingen lek den får jag beställa på nätet. 

Rätt som solen skiner så snöar det på tvären här och har gjort så i ett par dagar. 🤔

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
3/21/13, 6:15 PM
#5

Richard Fuchs är ju underbart rolig! Och tänk att han skrivit bok om oss Isa

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
3/21/13, 6:19 PM
#6

Pagan, endel erfarenheter känns att få men jag är tacksam att få dem och att kunna växa av dem. Tur jag älskar mitt jobb så det känns positivt att utvecklas:D

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Upp till toppen
Annons: