Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 414 ggr
Jessica Holländare
3/18/13, 6:02 AM

Godmorgon 18/3

Godmorgon alla godingar där ute!!

Jag ska snart få åka hem och sova. Jobbat heeela natten. 😛


Annons:
Skogshumblan
3/18/13, 6:06 AM
#1

God morgon! Här är det dags att gå upp, min lediga förmiddag blir idag ledig eftermiddag. Kan också bli heldagsvabb, dotera är inte frisk och humör ja det är en tolkningsfråga… Visst är det spännande att vakna såhär på måndag morgon, en helt ny orörd vecka framför oss och man vet inte ens hur dagen ska bli! Sånt gillar jag- mer måndagar åt folket! ;) Ha en bra måndag & fin vecka!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
3/18/13, 11:18 AM
#2

Morrn! Jag tror jag ska ta det väldigt lugnt idag, det känns så nu men det kan svänga om. Plötsligt kan lusten att baka eller att bada och klippa liten pudel bli stark, kanske till och med gör bådadera! 

Min fot är äntligen bättre, igår hälsade jag på en kompis som bor tre trappor upp utan hiss… det visste jag inte innan jag gick dit för då hade jag bett henne komma hit istället 😉Fast det gick hyfsat både att gå upp och ner för jag tog det väldigt försiktigt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
plutopellis
3/18/13, 2:02 PM
#3

God förmiddag alla!

Ligger hemma med illamående, inte alls på topp idag. Legat hela natten, trodde nästan det var magsjukan påväg men inte… Men men, går väl över.. Lugnt och skönt är det här hemma i alla fall i min ensamhet ❤️fler sånna dagar tack!

Kram alla!

Tarotstollan
3/18/13, 8:43 PM
#4

Vad kul att se Jessica och Plutopellis här inne igen 👋!
Krya på dig Pellis!
Skönt att det går åt rätt håll Amandla!
Skogis du är alldeles för pigg för mig, haha.

Själv har jag sovit länge idag, var uppe sent. Tagit ett varmt bad. Sen har jag suttit här framför Tvn och Datan. funderade på att gå ut men tyckte att det blåste för kallt och sen blev det molnigt och då tappade jag lusten helt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: