Annons:
Etiketttarot-allmänt
Läst 1210 ggr
vresrosen92
2013-03-14 21:59

Gratisläggning

Hej alla.

Jag har precis fått hem min nya Shadowscapes Tarot och vill gärna lära känna leken bättre.

Därför undrar jag nu om någon vill ha en gratisläggning? Jag tänkte lägga 3 kort (dåtid-nutid-framtid) för de första fem som skriver här. Pma eller skriv er fråga här, samt om ni vill att jag ska publicera svaret här eller via pm.

(skogshumbland har godkänt)

Med vänliga hälsningar,
Melinda

Don´t worry, Be happy!

Annons:
imke
2013-03-14 22:01
#1

Ohh du får gäääärna lägga på mig 😃 Jag pm:ar dig


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

[Oniq]
2013-03-14 22:32
#2

Du kan få lägga på mig. 🙂

Tarotstollan
2013-03-14 23:09
#3

Gärna för mig.  Frågan är bara vad du ser för min närmsta framtid? Du kan skriva här.
Grattis till din nya lek!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

J-Artur-K
2013-03-15 01:16
#4

Gärna , 🙂 Jag Pm:ar 🙂

Ny dag nya möjligheter

[Sol69]
2013-03-15 05:29
#5

Du får gärna lägga för mig. pmar dig 🙂

vresrosen92
2013-03-15 08:33
#6

Tack alla för ert snabba visade intresse! Jag ska försöka lägga alla idag (fredag) och de som inte hinns med får sin läggning under helgen :)

Don´t worry, Be happy!

Annons:
Jessica Holländare
2013-03-15 14:01
#7

Attans. Jag var för långsam. Lycka till!!


Skogshumblan
2013-03-15 14:16
#8

Jessica ja så kan det gå när man har huvudet i snön;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
2013-03-16 23:55
#9

*hahahha* :D


vresrosen92
2013-03-17 23:06
#10

Läggning av vresrosen92 för Tarotstollan, 2013-03-17

Fråga: Vad kommer att ske inom Tarotstollans närmsta framtid?

Bakgrund: 8 mynt. Du har haft ganska mycket för dig och jobbat med saker som kommer ge belöning i framtiden. Dock har det varit ett ganska monotomt arbete, samma saker om och om igen. Du kan även ha agerat spindeln i nätet och varit den som fått allt att gå runt.

Nutid: 7 mynt. Du kan nu skörda din frukt och allt ditt slit har gett belöning. Men fråga dig - och tänk noga igenom - ska jag verkligen ta ut all belöning nu på en gång och njuta av den, eller vänta och vara sparsam? Ta dit tid till avslappning och reflektion, och kom ihåg att vara tacksam.

Framtid: Kejsarinnan. Du kommer att hitta en bättre lvstakt och kunna njuta av livet och dela med dig av mycket kärlek, glädje och livstro.

Hoppas tolkningen ger dig några svar. Har du någon feedback tar jag gärna emot den:)

/Melinda

Don´t worry, Be happy!

Tarotstollan
2013-03-18 04:45
#12

# 10. Tack, det stämmer bra det som varit och även det som komma skall för jag vet vad det rör sig om. Skall tänka mig för även om jag gärna vill "kasta mig in i det", för jag vet att det är bättre att tänka sig för före….

Shadowscapes Tarot är så otroligt vacker, den står på min vill ha/skall köpa lista. Fast det gör många andra lekar också!
Hur tycker du att den är att läsa och arbeta med?

Tack för tolkningen, den stämmer till 100%! 👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

vresrosen92
2013-03-18 08:42
#13

# 11

Vad bra att det stämde :D Det är alltid lite nervöst haha.

Jag tycker att det är en bra lek, ganska lättanvänd. Väldigt vacker och drömsk! Den har en bok till som beskriver korten och ger lite nyckelord, och man får flera olika synvinklar på korten. Min lek är i övrigt ganska livlig, den försöker hela tiden smita iväg, haha :)

Don´t worry, Be happy!

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: