Annons:
Etikettandlig-medial-utveckling
Läst 1197 ggr
lisa979
3/10/13, 7:42 PM

är jag medial

Hej jag heter lisa. En gång i mitt liv hände nått fruktansvärt. Det var för några år sedan. Jag brukade vara rädd på kvällen så mamma satt alltid brevid mig på sängkanten. till jag somna. Men än gång på morgon vaknade jag när mamma var på jobbet. Jag vände mig om och såg en tjej/kvinna om var vuxen med långt långt mörkt hår åg bara skugga typ i 2 sekunder och när jag börja skrika förvann hon bara puff på en gång. Jag var skit rädd för spöken/andar.

Och en gång ja kanske 2 år senare så drömde jag att min pappa dog hemma i sitt hem och jag gick till graven med döskalleljus.

Jag vakna med en tår i ögat och så min pappa sova brevid mig jag väckte pappa och sa du pappa jag drömmde att du dog…

han vart chockad och undra mycket. var lite orolig efter om att han drack. En månad senare var jag i skolan var helt snurrig i huvudet hela dan förstod inget. Efter en stund kom min faster och hämta mig hon a att min pappa var död och grät fattade inget och grät.

Ja efter en vecka börja en sak spela i mitt rum.

och en gång innan pappa dog flög en dalahäst rakt över rummet.Det var min gammelfarmors.

3 månader efter pappa dog skulle jag med min faster till hennes kille på vägen dit sa jag det som hände med hon brevid min säng och min faster sa att min farmors mor var medial och hon hade mörkt lång hår jag förstod att det var hon.

En dag kom min döda farbror till mig i drömmen att när man dog möttes man av ett ljus och en person. och min faster att hon hade typ nån sjukdom i magen när hon var liten så när hon låg på jukhuset så vart allt tyst och all smärta försvann från taket kom ett vakert varmt ljus hon sa att det var underbart och det satt nån brevid hon och om hon fick välja skulle hon gå in i ljuset. edan väckte nån hon från sjukhuset är jag medial hur vet man det.??

Annons:
Upp till toppen
Annons: