Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 577 ggr
Amandla
3/8/13, 7:25 PM

Trevlig helg!

Vad ska ni göra i helgen? Pixie fyller tre år idag! Jag ska bada och klippa henne imorgon, och så ska jag baka pizzabullar åt sönerna. Själv äter jag strikt lchf så jag får nöja mig med att känna dofterna 😉Fast lite tomatsås med skinka och ost kan jag nog ta, några skedar får räcka.

Tänk om man är så här pigg vid 88 års ålder! 😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Isa56
3/8/13, 7:34 PM
#1

Jo något att se framemot, har några år kvar. Jag ska tömma en bokhylla och skrivbordet. Ska få spacklat och målat om mitt arbetsrum. Äldsta sonen gör det för kaffe och mat. 

Men imorgon ska vi till kyrkogården så de minsta barnbarnen får lägga blomma och säga hejdå på barns vis till min make som hastigt gick bort. ❤️

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
3/8/13, 7:51 PM
#2

Mmmmm pizzarullar. Det var länge sedan… Jag tänkte försöka jorda mig och få all stress jag har att fara dit den hör hemma för inte är det här… Gratta sötnosen Pixie:) Trevlig helg på er :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
3/8/13, 9:30 PM
#3

Ja, det var en riktig krutgumma att kunna dansa. Det är knappt att jag skulle klara av det nu med min stela rygg.

I dag har jag tvättat och sen stack jag iväg och köpte en bukett med gula tulpaner till mamma. Hon fyllde 75 nu i veckan och släkten skall fira henne i morgon. Söndagen är fortfarande ledig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

avon
3/9/13, 9:17 AM
#4

Jag ska på loppis med några bekanta. Sedan ska pyssla och vara lite kreativ. Sist men inte minst ska jag vila för att orka ännu en intensiv jobbvecka.

Min blogg: www.pysselhyss.com

Medarbetare på scrapbooking.ifokus

Upp till toppen
Annons: