Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Gott & Blandat

Inte bara bokrea....

2013-02-27 19:21 #0 av: Tarotstollan

Ni som funderar på att investera i en ny Orakellek eller Tarotlek, passa på nu då det är rea på många lekar överallt där ni ofta kanske köper både böcker och lekar i vanliga fall.

Tyvärr har de ingen rea där jag brukar handla, men som sagt det finns ju på andra ställen Hyschar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-02-27 19:51 #1 av: [Sol69]

Har du tips om några ställen där de rear ut lekar?

Dela gärna med dig till oss andra om ni råkar springa på några fynd Glad

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-02-27 20:03 #2 av: Tarotstollan

Själv har jag bara kollat på www.Stengården.se  och www.Vattumannen.se

Sen beror det ju på vad du menar med rea, priserna är ju nedsatta i alla fall på många av dem.

Anmäl
2013-02-28 09:17 #3 av: morrigan

tarotkort är sällan på rea, däremot finns det billiga kort på adlibris och vattumannen

Anmäl
2013-03-02 17:32 #4 av: [Sol69]

Råkade införskaffa mig Jolanda den tredjes tarot kortlek för 59 kr och Jolanda den tredjes bok om tarot och häxkonst för 79 kr på Ica Maxi Glad

Vet inte vad den brukar kosta men för mig kändes det som ett kap Tummen upp

Anmäl
2013-03-02 19:20 #5 av: Isa56

Det var ett kap Sol69. De brukar tillsammans landa på omkring 3-400

Tror leken kostar ca 179 och boken lika mycket. 

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2013-03-02 20:53 #6 av: Tarotstollan

# 6. Precis som Isa säger så har du verkligen gjort ett kap. Grattis!

Anmäl
2013-03-02 21:00 #7 av: [Sol69]

Ska lära mig leken också.. Funderar Får bli en stund och känna och testa lite när lusten faller på.. Glad Skulle ha kattmat och råkade få med en ny lek och en bok hem Tummen upp Så den va väl meningen att jag skulle ha Skrattar

Anmäl
2013-03-02 21:08 #8 av: Tarotstollan

Det var ju tur att kissen var hungrig då Skämtar!

Anmäl
2013-03-03 23:04 #9 av: [Snuttegris]

Jag har också den leken och boken. Ska bli spännande att höra dina tankar kring bok och lek

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.