Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 557 ggr
Amandla
2013-02-19 12:01

Tisdag 19 februari

Jag har varit på läkarbesök på förmiddagen, kändes som att klockan ringde mitt i natten fast det var halv tio. Somnade alldeles för sent inatt (som vanligt) eftersom jag och sjutton-snart-artonåringen kollade 80-talslåtar på youtube ihop 😎

Doktorn kollade i mitt ena öra, jag har haft lite problem med hörselgångsinflammation/eksem men nu såg det hyfsat ut. Med min fot går det långsamt framåt, det gör inte så ont när jag går längre, mer i viloläge om jag gått mer än 100 meter. 

Vad gör ni idag?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Skogshumblan
2013-02-19 18:12
#1

God kväll i stugorna:) Amandla så gott att örat såg ok ut. Hoppas det och foten läker fint nu så du får må bra i vår! Själv har jag jobbat idag. Känns att jag varit sjuk om man säger så… Ska försöka ladda om för nu är det inga lediga dagar på läääänge:) Hoppas ni alla får en fin kväll!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2013-02-19 20:44
#2

Amandla tur att det går framåt både med fot och öra Tummen upp!
Humblan hoppas att du inte förtar dig på jobbet nu utan tar det lite lugnt, det tar tid innan man är helt återställd Blomma.

Själv har jag varit ute i halkan och handlat lite. Här var det +grader igår och det tinade bra. Idag är det - och allt är fruset igen, med den följden att det är glashalt och puckelpist överallt. I vanliga fall tar det ca 10 min till affärerna, idag tog det ca 30 Arg! Fick gå som om jag hade råa ägg i byxorna! Så det var inte mycket varor jag fick hem, för jag orkade inte dra "Dramaten" på puckelpisten. ArgArgArg

Hoppas att ni alla får en bra kväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2013-02-19 21:10
#3

Haha Stollan, jag gillar dig och ditt härliga sätt att berätta. Råa ägg i brallan var ny. Skönt att du kom dit å hem med lite mat i varjefall. Och fördelen med att gå mycket är att man blir snyggt vältränad ;) Jag lovar att inte ta ut mig men det är svårt att låta bli när man älskar sitt jobb och har bästa kollegorna och arbetsplatsen :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[NeferNefer]
2013-02-19 21:22
#4

God afton. Jag hoppas ni alla har en fin kväll 🤗

Amandla
2013-02-19 22:36
#5

Jag har varit på pudelklubbsmöte, riktigt trevligt! 😃Särskilt som det var lite nya ansikten med, kul när vi växer 🙂

Ja ta det lugnt hörni, vi vill inte ha några fler stukade fotleder… 😘


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: