Annons:
Etiketttotem-kraftdjur
Läst 2852 ggr
TezzD
2/16/13, 10:06 PM

Den där ekorren

:) 
Kan ju inte mer än att ÄLSKA detta forum! 🌺
All heder och tacksamhet till er som skapat och byggt upp denna sida :)

Men då jag inte vet om detta är spiritualism eller "övernaturligt" Så hamnar detta inlägg hos båda forum :)

Nu till saken.

Vi har en ekorre som dyker upp ibland. 
Den är borta i flera dagar för att alltid komma tillbaka, och ju mer jag tänker på det så kommer den när vi alla är i "harmoni" hemma.
Vi har det ofta ganska stökigt och bråkigt, men så fort vi sätter oss ner, till exempel som i dag för att fika, en trevlig stund, så dyker denna lilla varelse upp.
ALLTID ! När man är som mest lycklig.
Kan det vara ett kraftdjur eller en guide på ngt vis? eller är jag helt ute och cyklar o har bara en gullig liten ekorre som visar upp sig då och då? :) 

KRAM

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Skogshumblan
2/17/13, 9:07 AM
#1

Låter inte alls som en dum tanke. Prova att googla ekorre + andlig betydelse och se vad du får till dig:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

TezzD
2/17/13, 9:09 AM
#2

Det ska jag göra tack ska du ha Skogshumblan 🙂

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
2/17/13, 9:12 AM
#3

Ekorren visar oss på aktivitet, att samla och förbereda. Medvetenhet, social, lekfull, att göra istället för att stå och titta, vara aktiv. Planerar du för framtiden? Pengar, tid och energi. Det är dags att rena bort mentalt och känslomässigt skräp, Ekorren lär oss att balansera vår energi, att ta tag i våra resurser, se saker från ett annat perspektiv, balanserar kraften av att ge och ta emot, organiserar det inre.

(Koiperat från Kraftdjur- Fourbears.se)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Skogshumblan
2/17/13, 9:41 AM
#4

Var det något där som du känner visade på något? Ibland kan det vara något där… :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

TezzD
2/17/13, 10:15 AM
#5

Det är lite som jag misstänkt, jag behöver Lära mig att balansera mig och rensa ur energier. Jag börjar dessutom bli mer medveten, så detta lilla söta djur som jag ser när jag är i harmoni förmedlar det budskap som jag behöver ta till mig tror jag Glad

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Skogshumblan
2/17/13, 12:33 PM
#6

Ja men du, där var ju klara besked. Njut av ekorren och ta vara på den lärdom du fått. Tack för att du delade med oss andra :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
TezzD
2/17/13, 12:39 PM
#7

Tack själv :)

Hade aldrig kommit på det utan en liten knuff 👋 

Kram

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: