Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Gott & Blandat

Har gjort egen hemsida =)

2013-02-03 17:22 #0 av: J-Artur-K

Hejsan till er alla Glad

Jag har med tillåtelse fått lägga ut en hemsida jag har gjort där jag erbjuder Healing och Tarotläggning till folk. Ni får gärna titta in den. Jag har nyligen börjat göra den så är under uppbyggnad =)

Den heter Arturs Mediala Sida på grund av att mitt namn är

Joakim Artur Kallin och min Farfar Artur är en av mina vägledare Skrattande

Gå gärna in o titta : http://www.artursmedialasida.n.nu

Ny dag nya möjligheter
Anmäl
2013-02-03 17:26 #1 av: J-Artur-K

Moderator kan flytta inlägget till där den passar, Glad hittade ingen passande flick vad jag såg =)

Ny dag nya möjligheter
Anmäl
2013-02-03 17:31 #2 av: Amandla

Jag la tråden i Gott och blandat-kategorin istället. Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-02-03 17:34 #3 av: J-Artur-K

#2 Haha härligt , passande namn , Gott o blandat Glad

Ny dag nya möjligheter
Anmäl
2013-02-03 17:55 #4 av: Skogshumblan

Lycka till!

Anmäl
2013-02-03 18:02 #5 av: J-Artur-K

#4 Tackar  Glad

Ny dag nya möjligheter
Anmäl
2013-02-04 22:27 #6 av: Isa56

Lycka till Skrattande

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl