Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 396 ggr
Tarotstollan
2013-01-27 18:10

Söndag 27 Januari.

Godkväll, får jag väl säga vid denna tiden.

Hur har ni det? Vad har hänt under dagen?

Själv har jag varit ute och handlat lite, hade inte behövt men det var sista dagen att lägga på Ica-sudokun. Vill ju inte missa chansen att vinna presentkortet på 300 kr, allra helst som jag redan har vunnit det en gång innan Flört!

Ute var det då -1 och snön yrde, nu har det börjat att snöa rejält, skönt att vara inne i värmen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
2013-01-27 18:23
#1

Jag har inte gjort så mycket, min fotled bråkar fortfarande och jag börjar bli lite lätt rastlös. Men det är bara att gilla läget och fortsätta vila Obestämd I fredags gav jag mig den på att jag skulle komma iväg lite, så jag åkte in till stan och handlade garn till en mössa och ett par sockor, hade tur med parkeringen så jag behövde bara gå över gatan. Lika tur hade jag vid biblioteket, lånade några böcker och har just läst klart den första.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2013-01-27 18:57
#2

Ja det finns ju inte mycket du kan göra åt en stukning, mer än gilla läget och ta det lugnt. Det går väl åt rätt håll hoppas jag, fast det går sakta. Se det som så att du hinner läsa mycket och bli ännu duktigare på tarotkorten Flört! Hundarna får du träna inne och gömma godis och så, annars kan du ju passa på och träna dem till assistenter nu när du behöver sådana……

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Elpida
2013-01-27 20:32
#3

Hej hej!

Här har det oxå blivit yrsnö så här framåt kvällen. Hundarna bara älskar det… och det är ju tur att någon gör det. Flört

Jag tog med lilltjejen och hennes kompis till simhallen en runda. Själv satt jag med en bok och lyssnade in mina nya zumbalåtar. Det gäller att förena nytta med nöje!

Nu ska jag slänga mig i soffan innan det är dags att slänga sig i bingenGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tarotstollan
2013-01-27 21:08
#4

#3. Elpida, du kunde ju passat på att öva zumbalåtarna i simhallen!
Det hade nog blivit en hit, tror du inte? Tänk vilken akustik det är i en simhall FlörtSkrattande!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Elpida
2013-01-28 17:58
#5

#4 Tanken slog mig flera gånger och det ryckte bra i benen… men jag höll migTungan ute

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: