Annons:
Etiketttolkningar
Läst 540 ggr
Puffis
2013-01-23 23:01

Tolkning

God kväll!

Jag har haft lite kärleksproblem och en paus var nödvändig för mig för att få tid att tänka.

Därför lade jag en läggning om detta i hopp om lite mer klartecken.

Jag lade kort tre på rad och ett uppe, ett nere, som ett kors.

I mitten (Huvudaspekt) : Kung i bägare

Till vänster (förflutna eller nutid) Eremiten

Till höger (Framtiden) nio i pentagram

Nere (Grunden bakom frågan) Page i pentagram

Uppe (utvecklingen, möjligheter) Översteprästen

Det jag kände direkt var att korten förstog att det var en man som var problemet, eller det jag syftade på. Och jag tolkade genom eremiten att jag varit återhållsam, försiktig och oroat mig utan större grund. Genom de nio pentagramen förstog jag att jag kommer bli säkrare och våga mer men samtidigt förstå att jag inte behöver oron. Och att skälet till min fråga var att det var en man jag varit orolig inför och att jag behöver lita mer till mig själv och honom. Genom översteprästen kände jag en glädje, att det blir bra och att vi kommer förenas igen som lyckligare och mer kloka inför situationen.

Tror ni att detta kan låta logiskt? Jag brukar nästan aldrig lägga för mig själv så jag är lite ovan, hur tror ni?

Glad

Om du följer spår du aldrig sett förr, kan du lära med ditt hjärta här och nu.

Annons:
Skogshumblan
2013-01-24 06:40
#1

Så klokt att du tog korten till hjälp. Det enda jag vill tillägga såhär på rak arm är att du kanske inte ska förvänta dig att ni blir ett par igen utan att den styrka kortet visar handlar om din beslutsamhet och hur du mår när den här perioden är över, oavsett om du då är singel eller inte :) Hoppas allt löser sig för er.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Puffis
2013-01-24 22:43
#2

Så kan det självklart vara, tänkte inte på det.

Tack så mycket!

Om du följer spår du aldrig sett förr, kan du lära med ditt hjärta här och nu.

Upp till toppen
Annons: