Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Pendel och andra redskap

Obsidian-pendel sökes

2013-01-18 14:48 #0 av: Spejan

Vet nån om det finns att få tag i en pendel som är av kristall:obsidian?

Hittade den här när jag sökte men är det kristall?
Jag är helt ny på de här. Äger ingenting sånt här sen tidigare ;)

http://www.alternativbutikken.com/index.php?main_page=product_info&products_id=878

Anmäl
2013-01-20 18:18 #1 av: fridelfina

Gör en egen vetja!

http://www.kristallrummet.se/sv/category/177/Gor-egna-smycken

Anmäl
2013-02-04 22:32 #2 av: jeppe65

Obsidan är stelnad lava, finns den svarta sen finns det med vita flingor, snöflinge obsidan.

Finns pendlar med det materialet, säljer själv emellanåt.

Har du inte funnit någon , så hör gärna av dig. för bilder och info.

Pendlar är ju härliga, även om jag inte vågar lite helt på dem trots min guide ska styra enl pendeln.

Anmäl
2013-02-28 09:29 #3 av: morrigan

nån som har tips på affär där man kan hitta en sån pendel... i sverige?

Anmäl
2013-03-03 10:16 #4 av: fridelfina

Kristallrummet och Vattumannen finns i sthlm. Var bor du? Vet inte om de har just sådan du söker förstås, men det får du kolla upp...

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.