Annons:
Etikettövriga-redskap-metoder
Läst 4876 ggr
Nicollan
2013-01-16 16:51

Spå i vanlig kortlek

Jag vill först och främst säga att jag är helt ny på det här, men väldigt intresserad och anser mig själv vara en bra människokännare och ha ganska bra intuition.
I alla fall så har jag på senare tid blivit nyfiken på det här med Tarot, blivit spådd i det tidigare man aldrig prövat själv.
Funderar på att köpa kort och lära mig mer, har sökt runt lite på nätet och såg att man tydligen kan spå med en vanlig kortlek.
Tänkte bara testa det lite för skojs skull, några som har lust att vara mina testpersoner? :3
Kör med ett kort som symboliserar dåtid, ett för nutid och ett för framtid.
Sen får ni självklart tolka det hur ni vill själva. Inget som är 100 % säkert liksom.. detta är somsagt bara för skojs skull mest.
Så - skriv om ni vill bli spådda av mig utav en vanlig kortlek :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Annons:
[Zlarviig]
2013-01-16 16:54
#1

Jag skulle vilja bli spådd Skrattande

nettipletti
2013-01-16 17:01
#2

Du får gärna spå mig Skrattande

Nicollan
2013-01-16 17:01
#3

#1
Dåtid - Materiell framgång, du har flyttat, fått ett nytt jobb, haft gott om pengar eller köpt något materiellt du haft stor lycka utav.
Nutid - Du har en man i din närhet som är vass, har skinn på näsan och vågar stå upp för sig. Behöver inte vara något negativt men det kan även vara så att han är lite väl dominant och svartsjuk.
Framtid - Ser ljust ut, det du gör blir bra. Ett "blomstrande" kort :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Nicollan
2013-01-16 17:08
#4

#2
Dåtid - Du har eller har haft en man i ditt liv som varit stark, framgångsrik och utstrålar stabilitet.
Nutid - Du har nyligen börjat/funderat på eller gått en kurs, studerat eller liknande.
Framtid - Får upp ännu ett kort med en man, som är yngre, och jordnära, målveten och stark :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

[Zlarviig]
2013-01-16 17:20
#5

hmm.. spännande!

Dåtid stämmer dock inte..Tungan ute Jag har inte flyttat, vi dock funderat på det. Jag har inte fått ett nytt jobb heller.. Jag har varit urfattig.. Och jag har inte köpt något materiellt som givit mig lycka. Om inte en hund räknas som något materiellt för isåfall så stämmer det Tungan ute

nettipletti
2013-01-16 17:25
#6

Lite fundersam…

Dåtid: Mannen jag har nu stämmer in på den beskrivningen.

Nutid: Tycker inte det stämmer, inte vad jag kan komma på :/

Framtid kan man ju aldrig veta ;)

Tack för att du tog dig tid Skrattande

Annons:
Nicollan
2013-01-16 17:32
#7

#6 Det kortet kan också symbolisera kommunikation av något slag, =)

Men somsagt, inget behöver ju stämma. Jag testade själv och då stämde precis allt första gången, på min pojkvän stämde det inte alls och sen när jag gjorde en gång till själv så stämde ingenting heller ;)
Sen handlar det väl lite vad man kan relatera till.
Men kul är det i vilket fall :D

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

imke
2013-01-16 17:46
#8

Prova gärna på mig :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Nicollan
2013-01-16 18:03
#9

#8
Dåtid - Du har antingen gått en kurs/studerat eller funderat på att göra det.
Nutid - Du har äkta kärlek i ditt liv! Antingen i en man/kvinna eller barn.. kan vara i princip vad som, äkta kärlek är ju svårt att definiera på endast ett sätt :)
Framtid - Du bör spara pengar och vara lite snål inför framtiden..

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

imke
2013-01-16 18:26
#10

Stämmer bra på mig :-) jag har länge funderat på att ta en kurs. Och för ett par veckor sedan anmälde jag mig till den :-) Jag har äkta kärlek i mitt liv i min man som är min själsfrände. Och mina tre underbara barn :-) Framtiden får vi utvisa. Men spara pengar låter som en bra idé :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Nicollan
2013-01-16 18:29
#11

#10
Roligt att höra! Både att det stämmer bra och att du har äkta kärlek. Låter härligt Glad

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Amandla
2013-01-16 18:32
#12

Nicollan, egentligen vill vi att ni alltid ber om lov innan ni startar den här typen av trådar (se sajtreglerna!). Det är för att vi vill kunna garantera att det är seriöst menat och för att inte sajten ska svämmas över av önskningar om gratis spådomar. Nu är det ju redan klart här, men tänk på att kolla med nån av oss medisar nästa gång Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Nicollan
2013-01-16 18:35
#13

#12 Ber om ursäkt! Missade det,men ska tänka på det tills nästa gångOskyldig

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Annons:
Amandla
2013-01-16 18:37
#14

Bra Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: