Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 450 ggr
Tarotstollan
2013-01-08 02:20

Tisdag 8 Januari 2013.

Hur har ni det? Har ni återhämtat er efter alla helger och kommit igång med vardagslivet?

Här är väl det mesta som vanligt. Mulet och duggregn i några dagar nu och plusgrader. Synd att snön försvann, den lyste i alla fall upp ute!
Undrar egentligen vart helgerna tog vägen, de försvann väldigt fort! Många jag pratat med har sagt det samma, det kanske är åldern som skyndar på dem…..Flört!
När man var yngre så var ju loven alltid så långa och underbara!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Skogshumblan
2013-01-08 05:34
#1

God morgon! Här är det vardag igen, fullt upp med jobb och liv som ska avnjutas men jag är glad att slippa vara ledig mer. Började bli lite långtråkigt. Hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-01-08 15:07
#2

Jag sitter här och sitter still, kan jag säga. Halkade på en isfläck igår kväll så illa och fick vänsterbenet under mig, att jag var tvungen att åka till sjukhuset, de röntgade förstås men inget var brutet. Däremot en rejäl stukning, jag ska vila och försöka ha foten högt.

Lagom skoj, men men. Har fixat så svägerskan kommer och går ut med hundarna när mina söner är i skolan, jag vägrar hoppa på kryckor mer än absolut nödvändigt. Jag är svag i musklerna pga min reumatism, så kryckor är inte kul nånstans. Är sjukpensionär sen ett antal år tillbaka, så jag är van att vara hemma.

Annars är det helt okej Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2013-01-08 17:09
#3

Oj jössesC illa nog att stuka tycker jag. Krya på dig Amandla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2013-01-08 21:01
#4

Amandla, stackare…..stukningar som är så hemska, värre än att bryta sig säger många.
Tur att du har någon som kan hjälpa dig med hundarna.

Min kompis ramlade den 22/12 och bröt naturligtvis sin högra handled, så nu är hon sjukskriven ett bra tag.

 
Jag stukade fotleden en gång när jag var julledig från jobbet för många år sedan. Sedan efter ledigheten fick jag gå sakta till jobbet, vi hade inventering så jag kunde inte stanna hemma, för det var andra som var långlediga. Kommer ihåg att jag hade ont i flera veckor efteråt, inte gott alls!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
2013-01-10 20:13
#5

Ajdå, amandla, du får krya på dig! Hoppas det blivit lite bättre nu?

 
 

Amandla
2013-01-10 22:35
#6

Det gör inte så ont längre, men det känns såklart ifall jag rört på mig lite för mycket. Läs gått fram och tillbaka till köket från vardagsrummet två gånger på raken Obestämd Så jag ligger mest på soffan och ser på film eller kollar här.

Pixie (min lilla toypudel) tycker att jag är jättetråkig. Hon har kommit på ett sätt att liva upp stämningen lite: hon smyger fram och duttar till min onda vänsterfot vilket givetvis ger en rejäl reaktion från mig varje gång. Ska jag skratta eller gråta?
Svar: jag har börjat morra åt henne (när hon duttar på foten alltså), hon såg rätt paff ut men backade åtminstone. Få se hur länge det håller i sig *himlar med ögonen*


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Upp till toppen
Annons: