Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Tarotleken

distanskurs Ylva trollstierna

2012-12-28 02:56 #0 av: Spejan

Nu har jag beställt hennes distanskurs. Blev en julklapp och en investering inför de nya året till mig själv.
Kostade nästan 3000kr så hoppas nu att de är värt de, de känns bra i alla fall.

Eftersom många frågat efter bra kurser här så tänkte jag meddela här eftersom hur det går,

ha de gott så länge :)

Anmäl
2012-12-28 03:28 #1 av: Tarotstollan

Får hoppas att du blir nöjd med kursen, det är ju mycket pengar att betala.
Får man tillbaka pengarna om man inte är nöjd?

Fast Ylvas böcker är ju så bra och lättlästa även om det står massor i dem, så då är nog denna kursen det också!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2012-12-28 13:44 #2 av: Amandla

Kursen är väldigt omfattande med ett utförligt kursbrev för varje kort i leken, med frågor som man besvarar, man tar det i sin egen takt och Ylva ger bra respons, så jag har svårt att se att man inte skulle bli nöjd Flört Dessutom får man tillgång till mängder med material på hennes hemsida, och då menar jag MASSOR. Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2012-12-28 17:51 #3 av: lenjon1

Spejan du är så målmedveten och väldigt duktig redan nu så den här investeringen och julklappen till dig själv kommer du med all säkerhet inte bli missnöjd med.

och du vet att om du skulle få läxor där du ska öva nya "saker" på frivilliga är jag ju en av dem...

Kram på dig och lycka till

Lena

Anmäl
2012-12-30 00:44 #4 av: Spejan

Tack lenjon :)

Ja jag kan då säga hittills att de erkar vara de rätta sättet för mig att lära mig på. 
Har börjat med första kortet. Jag har letat efter ett bra sätt att lära mig ordentligt. Alla lär ju sig på olika sätt och jag tror de här passar mig. :)

Anmäl
2013-01-08 14:58 #5 av: Nelma

Hej Spejan!

Jag läser också hennes distanskurs nu och känner mig jättenöjd! :)

Hur går det för dig?

Anmäl
2013-01-08 16:35 #6 av: Spejan

Hej. Vad kul. Jo jag är väldigt nöjd. Har bara hunnit till andra kortet men jag är nöjd med första kortets uppgifter. Hade lite fel och de var bra tyckte jag för då kommer jag inte göra fel på de nå mer ;)

Hur går de för dig?

Anmäl
2013-01-15 21:35 #7 av: Nelma

Hej!

Jo det går bra, det går lite långsamt framåt, hinner med ungefär ett par kort i veckan. Det är verkligen mycket att ta in och det är jättekul att gå så mycket in i vart och ett utav korten. Hoppas bara att jag kommer ihåg åtminstone en del av allt det jag läst efter kursen också. Flört

Anmäl
2013-01-25 01:29 #8 av: morrigan

är ni medlem i tarotakademin också? är det värt pengarna ?

skulle ni kunne ge exempel på övingar och frågor man ska svara på i kursen?

Anmäl
2013-01-25 10:24 #9 av: Spejan

Här är ett exempel som hon har på hemsidan:

http://www.vipstar.nu/shop/product_details.lasso?id=350

Klart värt pengarna tycker jag.
Man har på sig att göra allt ett helt år och sen kan man även förlänga tiden ett år till för 200 eller 300 om jag inte minns fel.

Det är mycket material som man antagligen kommer att ha nytta av för alltid :)

Anmäl
2013-01-25 11:55 #10 av: J-Artur-K

Vilken härlig sida hon har , =)

Ny dag nya möjligheter
Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.