Annons:
Etiketttarot-allmänt
Läst 732 ggr
chabtouta
2012-12-02 00:09

första gången inget stämde

Hej,spår i Tarot och de flesta jag har spått har allt stämt eller det mesta. NU för första gången stämde inget på en dam..blev lite ledsen pga det. Hon var blank..o jag blev trött o besviken.

Annons:
[Ravenna]
2012-12-02 15:07
#1

Oroa dig inte över det. Ingen är perfekt och sånt kan hända även den bästa, det finns ju mycket som spelar in. Och kom ihåg; du är en människa, ingen maskin som måste leva upp till att leverera perfekta 100%-iga resultat varje gång.

Jag vet att när jag lägger Tarot för någon så sätter jag stort värde på mitt arbete, jag tycker det är kul och jag vill göra ett så bra jobb som möjligt för klienten. Men det är också så att inte allt är upp till mig, det finns många faktorer som spelar in här i livet. Så det är viktigt att kunna slappna av som tarotläggare, för annars motarbetar man ju bara sig själv i slutänden.

Så man kan bara göra sitt bästa utifrån var man befinner sig i stunden och det tror jag säkert att du gör. Så slappna av, släpp det och gå vidare. :-)

chabtouta
2012-12-02 15:47
#2

tack Ravenna,det känns bättre. Jag har gett för mkt av mig själv..man ska spå 2-3 pers högst per dag sa en expert till mig som jag känner..o pausa vila..jag har spått 6-10 per dag. Inte undra på att jag fick fel o blev så utmattad. Ännu en gång tack RavennaSkrattande

tarotlasse
2012-12-02 19:19
#3

Nej en tarotläggning visar aldrig vad det är som sker i framtiden.

Så finns ingen i hela världen som kan säga vad som sker i framtiden.

Vi kan bara ge en vägledning på hur klienten kan göra men klienten kan förändra resultatet genom att ta ett annat beslut och då stämmer inte din tarotläggning så inget du överhuvudtaget kan göra ngt åt som tarotläggare.

En kollega sa till mig att jag skulle på en fest  att det skulle dyka upp 2 kvinnor som skulle uppvakta mig.

Att jag skulle välja kvinnan i rött för det skulle leda till en fin kärleks relation.

Visst det stämde jag blev uppvaktad av 2 kvinnor på denna fest en av dom hade en röd klänning på sig men jag valde den andra kvinnan  för henne var jag redan lite förtjust i.

Men jag tog ett annat beslut en vad tarotläggaren sa och jag påverkade slutresultatet som inte alls stämde enligt vad tarotläggaren sa.

bara för att jag gjorde ett annat val så hade tarotläggaren fel?

Kvittar vilken i hela världen som spår mig så kan jag garantera att jag genom mina egna beslut kan visa att taroläggaren har helt fel.

Jag har ett flertal tillfällen stött på tarotläggare och siare som är så styva i korken o säger att dom inte har fel och allt händer som de får fram.

När jag sagt år dom att dom skan spå mig och att jag lovar att göra precis tvärtemot vad dom säger så har de bara stammat o sagt så kan man ju inte göra.

Det är just det en spådom handlar om att vägleda så klienten ska kunna ta gena beslut det är inte vi som siare som ska ta klientens beslut.

För då är vi på en riktig farlig väg då vi ser oss som en alssmäktigSom tar andra personers beslut och påverkar deras egna vilja så får det inte gå till.

Vilket också är vår skyldighet att berätta för klienten att det är deras egna beslut som styr och att dom själva kan påverka en spådom att vi inte ser vad som sker utan vägleder på hur man kan göra.

Lasse

[Ravenna]
2012-12-02 19:40
#4

#2 Varsågod och vad bra att det känns bättre. Njut, ha kul och var närvarande med varje klient du lägger för, så känns allt lättare och mer livskraftigt. :-)

Upp till toppen
Annons: