Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 656 ggr
Jessica Holländare
2012-11-27 10:12

God förmiddag! 27/11.

Jahopp, redan slutet av månaden. Vad tiden rusar iväg…

Idag har jag inte särskilt mycket på att göra listan. Ska packa och skicka lite akvarieväxter. Annars är det bara lite mat och disk..

Ha en toppendag alla!!


Annons:
Elpida
2012-11-27 10:34
#1

God förmiddag!

Försöker sitta här och skriva men jag har en vovve som hellre vill busa och gör allt för att matte inte ska kunna sitta still.Flört

En ganska grå och lugn dag, har lite telefonsamtal att ta tag i och en jobbansökan att skicka. Imorgon drar vi nog till Gekås.

Må som bäst!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
2012-11-27 10:55
#2

God middag! Packa växter och leka med sprallvovve låter mysigt. Själv vabbar jag doter som inte verkar ett dugg trött eller påerkad av operationen igår. Skönt på sitt sätt men eftersom det ska tas det lugnt närmaste veckan blir det kiiiite svårt;) Hoppas ni alla får en skön dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elena-Maria
2012-11-27 13:50
#3

God eftermiddag!

Här tvättas det så tygen flyger. Borde plugga men är lite slö idag känner jag. Vädret gör det ju inte bättre direkt… :(

Vill börja julbaka, men det får väl vänta ett litet tag till.

#1 Roligt med Ullared imorn då! Blir lite avis ;)

Ha en fortsatt bra dag!

Fred och god växt!

[Momiji]
2012-11-27 18:10
#4

Hallå på er!

Sitter och håller på att somna. Har haft min 2:a dag på jobbet idag och jag är helt slut. Trots att jag bara går 50%. Hunnit med 7 rastningar med 9 hundar på dom 4 timmarna jag jobbade idag. Huvudet känns som en enda röra, jag är kall ända in i märgen och jag trodde jag skulle stupa innan jag ens hunnit hem. Men vet ni vad? Jag älskar det! Så otroligt kul att få vara omringad av massa hundar hela tiden.

Nu ska jag lägga mig och sova middag faktiskt. Ha en trevlig kväll!

Amandla
2012-11-27 19:57
#5

Trött nåt in i bängen, sov kanske nån timme eller två inatt, upp tidigt för att gå på möte på yngste sonens skola. Sen ut till mina föräldrar och hämta dem (skrev om när mamma krockade igår) så de kunde hyra en bil. Varit och handlat, la mig när jag kom hem men kunde inte somna, klev upp med migränkänning Rynkar på näsan

Stora fördelen med den här dagen är att jag umgåtts med sonen i flera timmar, han var på riktigt gott humör Kyss


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2012-11-27 21:44
#6

Godkväll.
Här regnar det.
Jag har gått och plockat lite i alla papper och tidningar som ligger här. Kastat lite "kan vara bra att ha saker", som inte var så bra att ha Flört!
Har också äntligen plockat ur sommarskorna ur garderoben för vidare transport upp till vinden, så nu har vinterskorna äntligen fått plats i garderoben.
Så i morgon har jag några vändor upp till vinden, även balkongstolarna och dynor mm skall dit upp.
Sen skall jag plocka ner lite av mina julsaker som står där uppe.

Jag är trött redan innan jag börjat julstäda FlörtSkrattande!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: