Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 470 ggr
Elpida
11/26/12, 9:18 PM

God afton 26 nov

Kikar in så här på kvällskvisten och säger hej!

Som hos så  många andra var det julskyltning här igår, ingen vidare stämning med ösregn dockObestämd. Nu till helgen är det ju 1:a advent och de har utlovat minusgrader och ev lite snö - DET ser jag mer fram emot. Inget julpyssel här än men jag ger mig nog på gardinbyten och stakar till helgen. Jag har inte så mycket tomtar på gardinerna men en och annan julängel.

Barnen är sjuka så här pysslas det om, både barn och hund. Elpidas datortid är därmed krympt…

Önskar er en fortsatt fin kväll!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Destany
11/26/12, 9:51 PM
#1

God kväll:) här slöas det i soffan o gosar med katterna,

Tarotstollan
11/26/12, 9:55 PM
#2

Godkväll Elpida och ev alla andra som tittar in.
Hoppas på god bättring för barn, vovven är väl inte också sjuk hoppas jag, Bara så att du måste passa för en massa bus och så.

Ja, här är inget julväder heller, just nu regnar det riktigt bra. Innan när jag var ute mellan 16.30-19.30 duggade det.
Först var jag inne en vända på "shopen" och där var det lugnt, drog en del olika orakelkort för att kolla hur det skulle bli senare i dag och i morgon.
Sen följde jag med kompisen runt i olika affärer när hon letade efter grejer till sina blivande julkort.

Nu sitter jag och kollar på "Livet på andra sidan". Glad

Ha det bra alla!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
11/26/12, 11:04 PM
#3

Jag har inte alls tillbringat kvällen som planerat, att jag och ena hunden skulle på lydnadskurs ett par timmar och sen åka hem och se på film. Istället ringde min mamma precis när jag skulle ge mig iväg, hon hade krockat och jag fick kasta mig iväg till olycksplatsen (inte alls långt ifrån mig).

Vet inte riktigt vad som hände, men det verkar som att hon skulle passera en korsning, hade väjningsplikt men såg inte en bil som kom utan körde på den i bakänden. Inga personskador som tur var, men en del på bilarna. Hon ville inte åka med ambulansen först, men jag övertalade henne, kändes allt bäst att hon blev ordentligt undersökt.

Allt var väl, så vi kunde åka ifrån sjukhuset rätt snart. Sen fick jag köra henne hem, hon bor 3,5 mil ifrån mig långt ute på landet så det var inte precis läge att ta taxi heller. Imorgon får jag åka dit och hämta henne och pappa och köra in dem till stan så de kan hyra en bil, det går liksom inte att vara utan bil när man bor som dem.

Tredje bilolyckan i familjen på 2½ år… känns lite… hmmmm… Obestämd


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
11/27/12, 1:14 AM
#4

Oj Amandla, vilken tur att det bara var bilarna som fick skador!
Denna årstiden och vädret ställer nog till med mycket olyckor.

Hoppas att du kommer att sova lugnt i natt och inte får en massa hemska mardrömmar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
11/27/12, 8:31 AM
#5

Tack Stollan! Kyss Jag sov inte mycket alls… inga mardrömmar för jag sov just inget Obestämd men men, jag är härdad och vet att jag klarar av dagen ändå. Ska först på möte på ena sonens skola och sen ut till föräldrarna.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: